جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

هیچ محدودیتی برای اشخاصی که واکسینه شدند نداریم/دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جزء تیپ یک دانشگاه های کشور می باشد
27 شهریور 1400 - 11:03
شناسه : 272294
1
وزیر بهداشت گفت: طلوع‌‌کرمانشاه :

به گزارش خبرنگار طلوع کرمانشاه: جلسه مشترک مقام عالی وزارت بهداشت با دانشگاه علوم پزشکی بعد از ظهر پنجشنبه «۲۵ شهریور ماه»در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد./دکتر بهرام عبن اللهی «وزیر بهداشت، در این نشست، با اشاره به واکسیناسیون همگانی عموم مردم، اظهار داشت: مقدور نیست مردم از خانه بیرون نیایند، کسانی که دو دز واکسن کرونا را تزریق کرده اند می توانند مسافرت رفته و از هتل و گردشگاه ها استفاده کنند./دکتر عین اللهی افزود: باید به سمت قرطینه هوشمند برویم، تا امروز میزان تزریق هفتگی در کشور به ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار دز رسید که این رقم بیشتر از دز اولیه واکسیناسیون جهانی است که متعلق به کشور آلمان با ۶ میلیون دز واکسن می باشد./وزیر بهداشت بر لزوم بازگشایی دانشگاه‌های علوم پزشکی بصورت حضوری تاکید کرد و افزود: مجازی برگزار شدن کلاس های حوزه پزشکی، ضربات سختی را بر پیکره درمان کشور وارد کرده است، تلاش می شود بازگشایی دانشگاه‌های حوزه درمان تا اواسط مهرماه انجام شود./دکتر عین اللهی اولویت اول کلیه مراکز درمانی کشور را سرعت بخشیدن در امر واکسیناسیون عمومی دانست و افزود: هیچگونه کمبودی در امر توزیع و تولید واکسن کرونا در سطح کشور نداریم، بر این اساس شرایط باید به سمتی برود که ما قرنطینه کشور را تنها محدود به قرنطینه هوشمند بکنیم تا مردم واکسینه شده با خیال راحت به فعالیت های روزمره خود بپردازند.

پ
پ

به گزارش خبرنگار طلوع کرمانشاه: جلسه مشترک مقام عالی وزارت بهداشت با دانشگاه علوم پزشکی بعد از ظهر پنجشنبه «۲۵ شهریور ماه»در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد.

دکتر بهرام عبن اللهی «وزیر بهداشت، در این نشست، با اشاره به واکسیناسیون همگانی عموم مردم، اظهار داشت: مقدور نیست مردم از خانه بیرون نیایند، کسانی که دو دز واکسن کرونا را تزریق کرده اند می توانند مسافرت رفته و از هتل و گردشگاه ها استفاده کنند.
دکتر عین اللهی افزود: باید به سمت قرطینه هوشمند برویم، تا امروز میزان تزریق هفتگی در کشور به ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار دز رسید که این رقم بیشتر از دز اولیه واکسیناسیون جهانی است که متعلق به کشور آلمان با ۶ میلیون دز واکسن می باشد.

وزیر بهداشت بر لزوم بازگشایی دانشگاه‌های علوم پزشکی بصورت حضوری تاکید کرد و افزود: مجازی برگزار شدن کلاس های حوزه پزشکی، ضربات سختی را بر پیکره درمان کشور وارد کرده است، تلاش می شود بازگشایی دانشگاه‌های حوزه درمان تا اواسط مهرماه انجام شود.
دکتر عین اللهی اولویت اول کلیه مراکز درمانی کشور را سرعت بخشیدن در امر واکسیناسیون عمومی دانست و افزود: هیچگونه کمبودی در امر توزیع و تولید واکسن کرونا در سطح کشور نداریم، بر این اساس شرایط باید به سمتی برود که ما قرنطینه کشور را تنها محدود به قرنطینه هوشمند بکنیم تا مردم واکسینه شده با خیال راحت به فعالیت های روزمره خود بپردازند.

وزیر بهداشت از عملکرد مثبت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تقدیر کرد با توجه به وجود ظرفیت های بالای حوزه پزشکی و درمان در این دانشگاه، گفت: من دیگر این استان را در عملکرد جزء تیپ دو نمیدانم، دانشگاه علوم پزشکی جزء تیپ یک دانشگاه های کشور می باشد.
وزیر بهداشت خاطر نشان کرد: تجربه دفاع مقدس و مشارکت مردمی دربحرانها ثابت کرده با همکاری عموم مردم متولیان امر واکسیناسیون در کرمانشاه واکسیناسیون عمومی را سرعت ببخشند و افرادی که واکسینه نشده اند هرچه سریع‌تر برای تزریق واکسن اقدام کنند.
این مسئول بر اساس اخبار ارسالی اعلام شده، گفت: امروز رکورد تزریق واکسن در جهان را به واسطه حضور و مشارکت اکثر مردم شکستیم و این دستاوردی بزرگ برای جامعه درمانی کشور محسوب می‌شود.

عین الهی با اشاره به بازدیدصبح امروز از مراکز تجمعی واکسیناسیون در کرمانشاه، دستورات لازم برای سرعت بخشیدن به کار واکسیناسیون مردم را داد و در ادامه گفت: انتظار داریم تا ۱۰ روز آینده در کرمانشاه شاهد پایان یافتن واکسیناسیون عمومی باشیم تا بتوانیم به زودی مرگ و میر ناشی از ابتلاء به بیماری کرونا را کنترل کنیم.

این مسئول وظیفه اصلی وزارت بهداشت را رسیدگی به بهداشت عموم مردم عنوان کردو افزود: با توجه به شیوع این ویروس منحوس در بین مردم باید هرچه بیشتر به پیشگیری از این بیماری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تزریق سریع واکسیناسیون توجه شود.

دکتر عین اللهی با دعوت از نمایندگان استان‌ برای ارائه طرح‌ها و درخواست‌های حوزه‌های انتخابیه شأن، در این نشست حل مشکلات و تجهیز مناطق محروم و حاشیه‌ای با اولویت محرومیت مناطق را در دستور کار وزارت بهداشت عنوان کرد و افزود: نمایندگان مجلس نقش ویژه ای برای معرفی مشکلات دارند، در خواستهای آنها در اولویت قرار دارد، اختصاص پایگاه هوایی برای رسیدگی درمانی در مناطق صعب العبور در استان کرمانشاه و اعتبارات و امکانات مورد نیاز این پایگاه بررسی شده و هرچه زودتر انجام گیرد./ رحمانی

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.