جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

دانشگاه رازی کرمانشاه میزبان همایش بین‌المللی شهید سلیمانی
28 شهریور 1400 - 13:03
شناسه : 272352
5
ریاست دانشگاه رازی کرمانشاه خبرداد: طلوع‌‌کرمانشاه :

دانشگاه رازی کرمانشاه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس میزبان همایش بین‌المللی شهید سلیمانی در چشم انداز بین الملل به شکل ویبنار می باشد

پ
پ

به گزارش خبرنگار طلوع کرمانشاه: رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه در نشست خبری « شنبه ۲۷ شهریور ماه» که در سالن جلسات ریاست دانشگاه رازی برگزار شد، از میزبانی این دانشگاه در ۳۱ شهریور و اول مهر ماه خبر داد.

دکتر محمد ابراهیم اعلمی آل آقا در این نشست، گفت: همایش دو روزه بین المللی شهید سلیمانی در چشم انداز بین الملل به میزبانی دانشگاه رازی کرمانشاه با حضور میهمانان داخلی و خارجی طی روزهای ۳۱ شهریور و اول مهرماه « ۳۱شهریور صبح و بعد از ظهر، اول مهر پیش ظهر» به شکل وبینار در این دانشگاه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

اعلمی آل آقا، افزود: : شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی آثار و تبعاتی فراتر از مرزهای کشور داشته و این مسئله دانشگاه رازی را برآن داشت که همایش ویژه ای در سطح بین المللی برای تکریم این شهید شاخص برگزار کنیم، این شهید شخصیتی بود که بصورت ویژه مورد هجمه استکبار جهانی قرار داشت و با طراحی و برنامه ریزی سردمدار استکبار جهانی « آمریکا »به شهادت رسید.

ریاست دانشگاه رازی کرمانشاه در ادامه گفت: مردم ایران به خوبی شهید سلیمانی را می شناسند و او را تکریم می کنند، هر کس او را می شناسند قدردان جانفشانی این شهید در مسیر امنیت کشور است.

اعلمی آل آقا با اشاره به حضور شهید سلیمانی در خارج از مرزها و استکبارستیزی که داشتند، گفت: این همایش را در دستور کار دانشگاه قرار دادیم چون نیاز بود که در مجامع بین المللی شخصیت و ویژگی های این شهید والامقام مورد کنکاش قرار گیرد و با همین هدف برنامه ریزی برای برگزاری این همایش از بهمن ماه سال۹۹ شروع کردیم و طی این مدت پنج پیش نشست در خصوص همایش را با حضور شخصیت ها و صاحب نظرانی از کشورهای مختلفی همچون ترکیه، ژاپن، یمن، سوریه، آفریقای جنوبی و … برگزار شده است.

اعلمی آل آقا تعداد مقالات ارسال شده به دبیرخانه برای این همایش را ۶۰ مقاله به زبانهای فارسی، عربی و انگلیسی عنوان کردو افزود: از این تعداد ۲۰ مقاله آن از دانشمندان و صاحب نظران غیرایرانی است که از مجموع ۶۰ مقاله چهار مقاله به عنوان مقالات برگزیده انتخاب و در همایش ارائه می شود.

ریاست دانشگاه رازی کرمانشاه در ادامه گفت: روز ۳۱ شهریور با سخنرانی آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه آغاز همایش را خواهیم داشت،و صاحب نظرانی از خارج از کشور، استاندار کرمان، فرماندهان نظامی و انتظامی، همرزمان شهید که شناختی از ایشان داشتند و احتمالا برادر شهید نیز جهت سخنرانی در این مراسم حضور داشته و سخنرانی خواهند داشت.

اعلمی آل آقا با اشاره به همکاری تعدادی از دانشگاه های کشور در برگزاری همایش بین المللی شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: «دانشگاه ارومیه، الزهرا(س)، امام حسین(ع)، شهید چمران، موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) حوزه علمیه و… در برگزاری همایش با ما همکاری داشته اند و تمام تلاش ما این است با انجام این کار بتوانیم با روشنگری و معرفی ابعاد مختلف این شخصیت بارز و اثرگذار به نسل جوان گام برداریم.

ریاست دانشگاه رازی کرمانشاه در پاسخ به خبرنگاران در خصوص باز گشایی کلاسهای دانشگاه رازی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در بین مردم گفت: آمادگی کامل برای برگزاری کلاسهای حضوری را داریم، واکسیناسیون دانشجویان آغاز شده، دانشگاه هم یک پایگاه واکسیناسیون دارد و زمانی که واکسیناسیون به حد قابل توجهی انجام شود دانشگاه ها به صورت حضوری برگزار می شود.

در ادامه ریاست دانشکده ادبیات و میزبان همایش بین‌المللی شهید سلیمانی با اشاره به دهها جلسه، صدها تماس و پنج پیش نشست با حضور مهمانانی از ژاپن، عراق، سوریه و لبنان برای برگزاری این همایش گفت: در این همایش دو روزه مهمانانی از کشورهای آفریقایی جنوبی، یمن، ترکیه، عراق و سوریه داریم.

دکتر مجتبی بیگلری افزود: شهید سلیمانی احتیاج به معرفی ندارد، خودش یک مکتب است که تبدیل به یک گفتمان شده است.
انتهای پیام/رحمانی

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.