جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

شهرداری کرمانشاه پس از ماه‌ها روی خوش دید
19 مهر 1400 - 12:34
شناسه : 272908
2
مگر یک کلان‌شهر چه چیزی بیشتر از اینها می‌خواهد؟ طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع- کش و قوس‌های دوره جدید شورای شهر کرمانشاه و‌ انتخاب هیات رییسه شورا و شهردار جدید برای چند وقتی اداره شهر را به کما برده بود به گونه‌ای که حتی پرداخت حقوق کارگران شهرداری نیز با چالش مواجه شده بود./البته قبل از آن نیز در دوره گذشته شورای شهر و بواسطه اختلافاتی که بین شهردار وقت سعید طلوعی و شورا بود امور شهری نیز تا حدودی در سایه این اختلافات تحت تأثیر قرار گرفته بود./تاخیر در پرداخت حقوق کارگران، عدم رسیدگی مناسب در زمینه خدمات شهری، رکود برخی پروژه‌های عمران شهری و … در چند ماه گذشته در کرمانشاه مشهود بود./در نهایت انتخاب مهندس «امیر رحیمی» به عنوان سرپرست شهرداری کرمانشاه به بسیاری از این معضلات خاتمه داد و اکنون چند وقتی است با سرپرستی این جوان خوش فکر در شهرداری‌، شهر کرمانشاه رنگ و بوی دیگری گرفته است./گشتی اگر در سطح شهر بزنیم بهبود خدمات شهری را به عینه می‌توان دید، زیرا مهندس امیر رحیمی سال‌ها در بدنه شهرداری و خصوصا معاونت خدمات شهری فعالیت داشته و زیر و بم کارها را به خوبی می‌داند./نتیجه مثبت این انتخاب بجا را هم در درون شهرداری و هم بیرون شهرداری و سطح شهر به خوبی می‌توان دید، در درون مجموعه شهرداری کارها به روال افتاده، کارکنان و کارگران راضی هستند و پرداخت حقوق‌ها با رویه مناسبی در حال انجام است./شهر هم سامان گرفته، دیگر مخازن زباله به دلیل تاخیر در خالی شدن سرریز نمی‌شود و بوی زباله تمام شهر را نمی‌گیرد./شست و شوی معابر، ساماندهی فضای سبز و … در حال انجام است./از همه مهمتر اکنون که به فصل بارندگی نزدیک می‌شویم جمع‌آوری زباله و برگ از کانال‌های آب سطح شهر، لایروبی کانال‌ها و آمادگی برای بارش‌های پاییزی هم در دست اقدام است تا دیگر مانند هر سال شاهد راه افتادن رواناب‌ها در سطح شهر نباشیم./شهر زنده شده و تکاپو را می‌توان در بخش‌های مختلف دید./مگر یک کلان‌شهر چه چیزی بیشتر از اینها می‌خواهد؟ اینکه امور شهر به روال باشد و شهروندان راضی./امید آن می‌رود که شورای شهر امیدی که در کرمانشاه ایجاد شده را ناامید نکنند و اکنون که فردی توانمند، جوان، تازه نفس و خوش فکر سکان شهر را به دست گرفته اجازه بدهند کارها پیش برود./تنها چیزی که مردم از نمایندگان خود در این دوره جدید شورای شهر از منتخبین خود می‌خواهند این است که اختلافات همیشگی را کنار بگذارند و یکصدا حامی فردی باشند که برای کمک به توسعه شهر کرمانشاه آمده است.

پ
پ

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع- کش و قوس‌های دوره جدید شورای شهر کرمانشاه و‌ انتخاب هیات رییسه شورا و شهردار جدید برای چند وقتی اداره شهر را به کما برده بود به گونه‌ای که حتی پرداخت حقوق کارگران شهرداری نیز با چالش مواجه شده بود.

البته قبل از آن نیز در دوره گذشته شورای شهر و بواسطه اختلافاتی که بین شهردار وقت سعید طلوعی و شورا بود امور شهری نیز تا حدودی در سایه این اختلافات تحت تأثیر قرار گرفته بود.

تاخیر در پرداخت حقوق کارگران، عدم رسیدگی مناسب در زمینه خدمات شهری، رکود برخی پروژه‌های عمران شهری و … در چند ماه گذشته در کرمانشاه مشهود بود.

در نهایت انتخاب مهندس «امیر رحیمی» به عنوان سرپرست شهرداری کرمانشاه به بسیاری از این معضلات خاتمه داد و اکنون چند وقتی است با سرپرستی این جوان خوش فکر در شهرداری‌، شهر کرمانشاه رنگ و بوی دیگری گرفته است.

گشتی اگر در سطح شهر بزنیم بهبود خدمات شهری را به عینه می‌توان دید، زیرا مهندس امیر رحیمی سال‌ها در بدنه شهرداری و خصوصا معاونت خدمات شهری فعالیت داشته و زیر و بم کارها را به خوبی می‌داند.

نتیجه مثبت این انتخاب بجا را هم در درون شهرداری و هم بیرون شهرداری و سطح شهر به خوبی می‌توان دید، در درون مجموعه شهرداری کارها به روال افتاده، کارکنان و کارگران راضی هستند و پرداخت حقوق‌ها با رویه مناسبی در حال انجام است.

شهر هم سامان گرفته، دیگر مخازن زباله به دلیل تاخیر در خالی شدن سرریز نمی‌شود و بوی زباله تمام شهر را نمی‌گیرد.

شست و شوی معابر، ساماندهی فضای سبز و … در حال انجام است.

از همه مهمتر اکنون که به فصل بارندگی نزدیک می‌شویم جمع‌آوری زباله و برگ از کانال‌های آب سطح شهر، لایروبی کانال‌ها و آمادگی برای بارش‌های پاییزی هم در دست اقدام است تا دیگر مانند هر سال شاهد راه افتادن رواناب‌ها در سطح شهر نباشیم.

شهر زنده شده و تکاپو را می‌توان در بخش‌های مختلف دید.

مگر یک کلان‌شهر چه چیزی بیشتر از اینها می‌خواهد؟ اینکه امور شهر به روال باشد و شهروندان راضی.

امید آن می‌رود که شورای شهر امیدی که در کرمانشاه ایجاد شده را ناامید نکنند و اکنون که فردی توانمند، جوان، تازه نفس و خوش فکر سکان شهر را به دست گرفته اجازه بدهند کارها پیش برود.

تنها چیزی که مردم از نمایندگان خود در این دوره جدید شورای شهر از منتخبین خود می‌خواهند این است که اختلافات همیشگی را کنار بگذارند و یکصدا حامی فردی باشند که برای کمک به توسعه شهر کرمانشاه آمده است.

فردی که سال‌ها در دل شهرداری کار کرده و زیر و روی کوچه پس‌کوچه‌های شهر کرمانشاه و نیازهای آن را می‌شناسد.

قطعا ماندگاری چنین فردی که در این مدت کوتاه جانی به شهر داده بسیار بهتر است تا فردی که خارج از بدنه شهرداری بخواهد به تازگی به امور شهر را بر عهده بگیرد.

کرمانشاه تا همین جا نیز از سو مدیریت و اختلافات مدیریت شهری بسیار آسیب دیده و دیگر فرصت آزمون و خطا برای انتخاب شهردار را ندارد، پس بهترین گزینه برای تصدی گری شهرداری کرمانشاه همین شهردار فعلی است.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.