جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

توصیه جدید درباره مصرف آسپرین
22 مهر 1400 - 12:37
شناسه : 272999
2
سلامت: طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-گروهی از متخصصان مرکز پزشکی “تافتس” در ایالات متحده براساس دستورالعمل‌های به روز شده اعلام کردند: افراد مسن که به بیماری قلبی مبتلا نیستند، نباید برای پیشگیری از بروز اولین حمله قلبی یا سکته مغزی به مصرف آسپرین اقدام کنند./ این متخصصان در پیش نویس دستورالعمل‌های به روز شده اظهار داشتند: افرادی که دچار بیماری قلبی نیستند لازم نیست برای جلوگیری از وقوع اولین مورد حمله قلبی یا سکته مغزی از دُز پایین آسپرین مصرف کنند./به گفته متخصصان خطرات خونریزی در افراد ۶۰ سال به بالا که سابقه سکته قلبی یا مغزی نداشته اند بیشتر از مزایای بالقوه مصرف قرص آسپرین است./برای اولین بار این گروه از متخصصان اظهار داشتند که ممکن است مصرف این دارو برای افراد ۴۰ ساله که خطر خونریزی آنان را تهدید نمی‌کند مزایای کمی داشته باشد. همچنین اطلاعات کافی در مورد مزایای مصرف این دارو در افراد سالم ۵۰ تا ۶۰ ساله وجود ندارد./این توصیه‌ها تنها برای افرادی است که دارای فشار خون بالا، کلسترول بالا، چاقی یا سایر بیماری‌هایی هستند که احتمال حمله قلبی یا سکته مغزی را در آنان افزایش می‌دهد. صرف نظر از سن، بزرگسالان باید با پزشک در مورد قطع یا شروع مصرف آسپرین مشورت کنند./ محققان بر این باورند: استفاده از آسپرین می‌تواند آسیب‌های جدی ایجاد کند و با بالا رفتن سن این خطر افزایش می‌یابد.

پ
پ

گروهی از متخصصان مرکز پزشکی “تافتس” در ایالات متحده براساس دستورالعمل‌های به روز شده اعلام کردند: افراد مسن که به بیماری قلبی مبتلا نیستند، نباید برای پیشگیری از بروز اولین حمله قلبی یا سکته مغزی به مصرف آسپرین اقدام کنند.

 این متخصصان در پیش نویس دستورالعمل‌های به روز شده اظهار داشتند: افرادی که دچار بیماری قلبی نیستند لازم نیست برای جلوگیری از وقوع اولین مورد حمله قلبی یا سکته مغزی از دُز پایین آسپرین مصرف کنند.

به گفته متخصصان خطرات خونریزی در افراد ۶۰ سال به بالا که سابقه سکته قلبی یا مغزی نداشته اند بیشتر از مزایای بالقوه مصرف قرص آسپرین است.

برای اولین بار این گروه از متخصصان اظهار داشتند که ممکن است مصرف این دارو برای افراد ۴۰ ساله که خطر خونریزی آنان را تهدید نمی‌کند مزایای کمی داشته باشد. همچنین اطلاعات کافی در مورد مزایای مصرف این دارو در افراد سالم ۵۰ تا ۶۰ ساله وجود ندارد.

این توصیه‌ها تنها برای افرادی است که دارای فشار خون بالا، کلسترول بالا، چاقی یا سایر بیماری‌هایی هستند که احتمال حمله قلبی یا سکته مغزی را در آنان افزایش می‌دهد. صرف نظر از سن، بزرگسالان باید با پزشک در مورد قطع یا شروع مصرف آسپرین مشورت کنند.

 محققان بر این باورند: استفاده از آسپرین می‌تواند آسیب‌های جدی ایجاد کند و با بالا رفتن سن این خطر افزایش می‌یابد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.