جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

شهردار در شهرداری و تشنه‌لبان‌ شورای کرمانشاه دنبال شهردار می‌گردند!
03 آذر 1400 - 8:56
شناسه : 274116
2
چند ماهی هست که به دلیل حاشیه‌های شورای شهر کرمانشاه ، شهرداری با سرپرست اداره می‌شود. طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-از شروع دوره جدید شورای شهر کرمانشاه چند ماه می‌گذرد اما اعضای شورا همچنان حاشیه را به پیش‌برد امور شهر ارجح می دانند و اجازه نمی‌دهند جلسات شورا برای انتخاب شهردار به حد نصاب برسد./هر روز کانال و شبکه‌های مجازی بی هویت گمانه‌زنی‌هایی درباره گزینه‌های شهرداری و انتخاب فرد نهایی مطرح می‌کنند که هیچکدام تا کنون درست نبوده است./اما در شهرداری کرمانشاه شرایط به گونه‌ای دیگر پیش می‌رود، خبری از حاشیه و فرصت طلبی نیست و امور شهر با شدت هرچه تمام و بدون وقفه پیش می‌رود./کنون حدود دو ماه است که مهندس امیر رحیمی سرپرستی شهرداری کرمانشاه را بر عهده دارد و به جرات می توان گفت این دو ماه یکی از درخشان‌ترین دوره‌های شهرداری کرمانشاه است./در این دو ماه به اندازه چند سال در شهر کرمانشاه کار انجام شده است، از زیبا سازی فضای شهر، رنگ آمیزی جداول، روشنایی معابر و پاکسازی خیابان‌ها گرفته تا جلوگیری از آبگرفتگی معابر با پاکسازی به موقع کانال ها و /کارهای عمرانی هم به خوبی پیش می رود و شهر حسابی در تب و تاب است./کارگران هم دغدغه حقوق عقب افتاده ندارند./مهندس امیر رحیمی که پیش از این نیز بارها سابقه سرپرستی شهرداری را بر عهده داشته به دور از هرگونه حاشیه مشغول انجام امور کلانشهر کرمانشاه است./یک شهر به جز عمران، مدیریت مناسب و دوری از حاشیه هیچ چیز نمی‌خواهد و همه این موارد طی دو ماه اخیر در شهرداری کرمانشاه رقم خورده است./بر اساس نظرسنجی صورت گرفته ۹۹ درصد پرسنل و مجموعه شهرداری موافق ماندن امیر رحیمی هستند./اما مشخص نیست با وجود این گزینه کلیدی، چرا شورای شهر کرمانشاه به دنبال افرادی است که برخی از آنها حتی یک روز هم سابقه مدیریت شهری ندارند!

پ
پ

چند ماهی هست که به دلیل حاشیه‌های شورای شهر کرمانشاه ، شهرداری با سرپرست اداره می‌شود.

از شروع دوره جدید شورای شهر کرمانشاه چند ماه می‌گذرد اما اعضای شورا همچنان حاشیه را به پیش‌برد امور شهر ارجح می دانند و اجازه نمی‌دهند جلسات شورا برای انتخاب شهردار به حد نصاب برسد.

هر روز کانال و شبکه‌های مجازی بی هویت گمانه‌زنی‌هایی درباره گزینه‌های شهرداری و انتخاب فرد نهایی مطرح می‌کنند که هیچکدام تا کنون درست نبوده است.

خود شورا نیز با عدم انتخاب شهردار به این شایعات دامن می‌زند و در نهایت حتی جلسه روز گذشته شورا نیز که با هدف انتخاب شهردار بود تشکیل نشد.

اما در شهرداری کرمانشاه شرایط به گونه‌ای دیگر پیش می‌رود، خبری از حاشیه و فرصت طلبی نیست و امور شهر با شدت هرچه تمام و بدون وقفه پیش می‌رود.

اکنون حدود دو ماه است که مهندس امیر رحیمی سرپرستی شهرداری کرمانشاه را بر عهده دارد و به جرات می توان گفت این دو ماه یکی از درخشان‌ترین دوره‌های شهرداری کرمانشاه است.

در این دو ماه به اندازه چند سال در شهر کرمانشاه کار انجام شده است، از زیبا سازی فضای شهر، رنگ آمیزی جداول، روشنایی معابر و پاکسازی خیابان‌ها گرفته تا جلوگیری از آبگرفتگی معابر با پاکسازی به موقع کانال ها و … .

کارهای عمرانی هم به خوبی پیش می رود و شهر حسابی در تب و تاب است.
کارگران هم دغدغه حقوق عقب افتاده ندارند.

مهندس امیر رحیمی که پیش از این نیز بارها سابقه سرپرستی شهرداری را بر عهده داشته به دور از هرگونه حاشیه مشغول انجام امور کلانشهر کرمانشاه است.

یک شهر به جز عمران، مدیریت مناسب و دوری از حاشیه هیچ چیز نمی‌خواهد و همه این موارد طی دو ماه اخیر در شهرداری کرمانشاه رقم خورده است.

بر اساس نظرسنجی صورت گرفته ۹۹ درصد پرسنل و مجموعه شهرداری موافق ماندن امیر رحیمی هستند.

اما مشخص نیست با وجود این گزینه کلیدی، چرا شورای شهر کرمانشاه به دنبال افرادی است که برخی از آنها حتی یک روز هم سابقه مدیریت شهری ندارند!

شاید لازم باشد یکبار برای همیشه کرمانشاه شایسته سالاری را در مجموعه شهرداری به چشم ببیند و فردی توانمند و با تجربه سکان دار ساختمان قدیمی شهرداری کرمانشاه سود، فردی که هم مردم او را می‌خواهند و هم کارکنان شهرداری.

مگر آنکه شوراییان به دنبال چیزهای دیگری به غیر از عمران، توسعه و رضایت مردم باشند که سراغ گزینه دیگری جز امیر رحیمی بروند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.