جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

 راه های استان باز و تردد در آن ها جریان دارد/ رانندگان از سفرهای غیر ضروری در زمان بارندگی خودداری کنند
27 آذر 1400 - 10:05
شناسه : 274824
1
رئیس پلیس راه استان؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-رئیس پلیس راه استان با اشاره به بارش های مقطعی که از روز گذشته در اکثر نقاط استان آغاز شده، گفت:تمامی راه ها و محورهای اصلی و فرعی باز و تردد بدون مشکل در ان ها جریان دارد./سرهنگ “کیخسرو دستغیب” اظهار داشت:طبق اعلام هواشناسی این بارش ها کماکان تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت و همین موضوع می طلبد رانندگان قبل از حرکت از وضعیت جاده ها و مسیر حرکت خود مطلع شده و با احتیاط حرکت کنند./وی ادامه داد: در این میان ممکن است رانندگان در گردنه های استان با مه صبحگاهی نیز مواجه شوند و با توجه به لغزندگی جاده ها بهترین اقدام پیشگیرانه از حوادث، رانندگی با سرعت مطمئنه است./سرهنگ دستغیب با بیان اینکه اغلب تصادف ها به علت سرعت غیر مطمئن و دید ناکافی در شرایط نامساعد جوی رخ می دهد، افزود: رانندگان وسایل نقلیه‌ای که در پشت سر وسیله نقلیه دیگر حرکت می‌کنند ، موظفند فاصله‌ مناسبی را برای جلوگیری از تصادف حفظ کنند و باید فاصله را با خودروی جلویی بیشتر کنند چراکه زمان توقف در جاده لغزنده بیشتر از زمان توقف در جاده خشک است./رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: در این میان کامیون ها باید هنگام حرکت باید فاصله‌ بیشتری با خودرو جلویی خود داشته باشند به طوری که وسیله نقلیه دیگری که از آنها سبقت می‌گیرد ، بتواند پس از سبقت بار دیگر در جلو آنها وارد مسیر مجاز عبور خود شود./وی ادامه داد: با توجه به اینکه احتمال بارش برف وجود دارد همراه داشتن تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ الزامی است و قبل از حرکت نسبت به کنترل بخاری، برف پاکن، مخزن آب شیشه شور، لاستیک ها و چراغ ها اقدام شود./سرهنگ دستغیب در پایان گفت: رانندگان بهتر است از سفرهای غیر ضروری در زمان بارندگی خودداری کنند و در صورت لزوم به سفر، زمان را به گونه ای مدیریت کنند که نیاز به عجله و شتاب در رانندگی نباشد.

پ
پ

رئیس پلیس راه استان با اشاره به بارش های مقطعی که از روز گذشته در اکثر نقاط استان آغاز شده، گفت: تمامی راه ها و محورهای اصلی و فرعی باز و تردد بدون مشکل در ان ها جریان دارد.

سرهنگ “کیخسرو دستغیب” اظهار داشت: طبق اعلام هواشناسی این بارش ها کماکان تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت و همین موضوع می طلبد رانندگان قبل از حرکت از وضعیت جاده ها و مسیر حرکت خود مطلع شده و با احتیاط حرکت کنند.

وی ادامه داد: در این میان ممکن است رانندگان در گردنه های استان با مه صبحگاهی نیز مواجه شوند و با توجه به لغزندگی جاده ها بهترین اقدام پیشگیرانه از حوادث، رانندگی با سرعت مطمئنه است.

سرهنگ دستغیب با بیان اینکه اغلب تصادف ها به علت سرعت غیر مطمئن و دید ناکافی در شرایط نامساعد جوی رخ می دهد، افزود: رانندگان وسایل نقلیه‌ای که در پشت سر وسیله نقلیه دیگر حرکت می‌کنند ، موظفند فاصله‌ مناسبی را برای جلوگیری از تصادف حفظ کنند و باید فاصله را با خودروی جلویی بیشتر کنند چراکه زمان توقف در جاده لغزنده بیشتر از زمان توقف در جاده خشک است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: در این میان کامیون ها باید هنگام حرکت باید فاصله‌ بیشتری با خودرو جلویی خود داشته باشند به طوری که وسیله نقلیه دیگری که از آنها سبقت می‌گیرد ، بتواند پس از سبقت بار دیگر در جلو آنها وارد مسیر مجاز عبور خود شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه احتمال بارش برف وجود دارد همراه داشتن تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ الزامی است و قبل از حرکت نسبت به کنترل بخاری، برف پاکن، مخزن آب شیشه شور، لاستیک ها و چراغ ها اقدام شود.

سرهنگ دستغیب در پایان گفت: رانندگان بهتر است از سفرهای غیر ضروری در زمان بارندگی خودداری کنند و در صورت لزوم به سفر، زمان را به گونه ای مدیریت کنند که نیاز به عجله و شتاب در رانندگی نباشد.

دیدگاه

دیدگاهها بسته است.