شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

واکنش دادستان کرمانشاه به تخریب یک سازه غیرقانونی در بلوار تاق بستان
01 دی 1400 - 11:41
شناسه : 275008
0
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-شهرام کرمی به حواشی پیش آمده پیرامون تخریب یک سازه غیرقانونی در بلوار تاق بستان توسط شهرداری کرمانشاه واکنش نشان داد و در تشریح ابعاد مختلف این حادثه اظهارکرد: چندی پیش درخواستی به شهرداری کرمانشاه داده می شود تا به مناسبت آغاز ایام فاطمیه نمایشگاهی در این رابطه در محل بلوار تاق بستان برگزار شود./وی ادامه داد: شهرداری کرمانشاه نیز با درخواست احداث یک سازه موقت برای مدت چند روز در محدوده بلوار تاق بستان موافقت می کند، اما متاسفانه علیرغم اینکه شهرداری تنها با ساخت یک سازه موقت موافقت کرده بود، اما نهاد درخواست دهنده ساخت یک سازه بتنی را در این محل آغاز می کند./دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: در نهایت، مسئولین شهرداری باتوجه به اینکه این کار مصداق زمین خواری است، دستور تخریب این سازه را صادر می کنند که با واکنش‌های تندی مواجه می شود و بیانیه های تندی علیه شهرداری صادر می شود./وی به جایگاه مقام حضرت فاطمه(س) زهرا در کلام مقام معظم رهبری که از ایشان به عنوان قله بشریت، انسان کامل و ….یاد می کنند، اشاره کرد و گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی زنان مسلمان است و مقام والایی در عرش و فرش دارد، بنابراین اجازه نمی دهیم که عده ای با سوء استفاده از نام دختر پیامبر(ص) دست به زمین خواری بزنند./دادستان کرمانشاه با حمایت از این اقدام شهرداری کرمانشاه، اعلام کرد: این اقدام شهرداری کرمانشاه در تخریب این سازه کاملا قانونی بوده است.

پ
پ

شهرام کرمی به حواشی پیش آمده پیرامون تخریب یک سازه غیرقانونی در بلوار تاق بستان توسط شهرداری کرمانشاه واکنش نشان داد و در تشریح ابعاد مختلف این حادثه اظهارکرد: چندی پیش درخواستی به شهرداری کرمانشاه داده می شود تا به مناسبت آغاز ایام فاطمیه نمایشگاهی در این رابطه در محل بلوار تاق بستان برگزار شود.

وی ادامه داد: شهرداری کرمانشاه نیز با درخواست احداث یک سازه موقت برای مدت چند روز در محدوده بلوار تاق بستان موافقت می کند، اما متاسفانه علیرغم اینکه شهرداری تنها با ساخت یک سازه موقت موافقت کرده بود، اما نهاد درخواست دهنده ساخت یک سازه بتنی را در این محل آغاز می کند.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: در نهایت، مسئولین شهرداری باتوجه به اینکه این کار مصداق زمین خواری است، دستور تخریب این سازه را صادر می کنند که با واکنش‌های تندی مواجه می شود و بیانیه های تندی علیه شهرداری صادر می شود.

وی به جایگاه مقام حضرت فاطمه(س) زهرا در کلام مقام معظم رهبری که از ایشان به عنوان قله بشریت، انسان کامل و ….یاد می کنند، اشاره کرد و گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی زنان مسلمان است و مقام والایی در عرش و فرش دارد، بنابراین اجازه نمی دهیم که عده ای با سوء استفاده از نام دختر پیامبر(ص) دست به زمین خواری بزنند.

دادستان کرمانشاه با حمایت از این اقدام شهرداری کرمانشاه، اعلام کرد: این اقدام شهرداری کرمانشاه در تخریب این سازه کاملا قانونی بوده است.

مدعی العموم استان با تاکید براینکه دستگاه قضایی با هر کس در هر جایگاه و مقامی که اقدام غیرقانونی کند برخورد می کند، خاطرنشان کرد: اجازه نمی دهیم عده ای زمین خوار به نام مذهب با احساسات مردم بازی کنند و اقدامات غیرقانونی داشته باشند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.