جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

امتحانات دانش‌آموزان به صورت حضوری در مدارس شروع شده است
07 دی 1400 - 13:21
شناسه : 275185
1
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه طلوع‌‌کرمانشاه :

مجید یزدان پناه گفت: در برگزاری حضوری امتحانات تمام شیوه نامه های بهداشتی از جمله فاصله اجتماعی، زدن ماسک، ضد عفونی اماکن و کلاس‌های درس به صورت دقیق انجام می‌شود./او شکل و چگونگی برگزاری امتحانات دانش آموزان به جزء پایه ۹ و ۱۲ را بر عهده شورای مدارس دانست و افزود: شورای مدرسه متشکل (معلمان، انجمن اولیا و مربیان و شورای دانش آموزی مدرسه) تصمیم گرفته و تعیین می‌کنند امتحانات چگونه و به چه صورت برگزار شود./یزدان پناه یادآور شد: آموزش و پرورش برای مدارس در برگزاری امتحانات محدودیت زمانی نگذاشته و شورای مدارس می‌توانند با فاصله زمانی مناسب امتحان دروس را برنامه ریزی و برگزار کنند./او از خانواده‌ها خواست بگذارند دانش آموزان سر امتحانات حاضر شوند و بدانند سلامت بچه‌ها اولویت وزارتخانه است و اگر خطری باشد خود آموزش و پرورش اجازه نمی‌دهد امتحانات حضوری برگزار شود./یزدن پناه گفت: دانش آموزانی که بیمار هستند و نمی‌توانند سر امتحان حاضر شوند باید گواهی پزشک ارائه داده تا نمره دروس آن‌ها در امتحانات خرداد برای دی ماه نیز لحاظ شود.

پ
پ

با توجه به وضعیت آبی کرونایی استان کرمانشاه و تشکیل کلاس‌های درس، براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، امتحانات نیز حضوری برگزار می‌شود.

مجید یزدان پناه گفت: در برگزاری حضوری امتحانات تمام شیوه نامه های بهداشتی از جمله فاصله اجتماعی، زدن ماسک، ضد عفونی اماکن و کلاس‌های درس به صورت دقیق انجام می‌شود.

او شکل و چگونگی برگزاری امتحانات دانش آموزان به جزء پایه ۹ و ۱۲ را بر عهده شورای مدارس دانست و افزود: شورای مدرسه متشکل (معلمان، انجمن اولیا و مربیان و شورای دانش آموزی مدرسه) تصمیم گرفته و تعیین می‌کنند امتحانات چگونه و به چه صورت برگزار شود.

یزدان پناه یادآور شد: آموزش و پرورش برای مدارس در برگزاری امتحانات محدودیت زمانی نگذاشته و شورای مدارس می‌توانند با فاصله زمانی مناسب امتحان دروس را برنامه ریزی و برگزار کنند.

او از خانواده‌ها خواست بگذارند دانش آموزان سر امتحانات حاضر شوند و بدانند سلامت بچه‌ها اولویت وزارتخانه است و اگر خطری باشد خود آموزش و پرورش اجازه نمی‌دهد امتحانات حضوری برگزار شود.

یزدن پناه گفت: دانش آموزانی که بیمار هستند و نمی‌توانند سر امتحان حاضر شوند باید گواهی پزشک ارائه داده تا نمره دروس آن‌ها در امتحانات خرداد برای دی ماه نیز لحاظ شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در بخش دیگری با اشاره به شیوع سویه جدید ویروس کرونا تاکید کرد: هر لحظه ستاد ملی تصمیم بگیرد امتحانات غیر حضوری باشد ما برگزاری حضوری امتحانات را تعطیل کرده و در بستر شبکه شاد آن را برگزار می‌کنیم.

یزدان پناه از دانش آموزان خواست دُزهای واکسن کروناس خود را براساس قوانین ابلاغیه بهداشتی در موعد مقرر تزریق کنند./باشگاه خبرنگاران

دیدگاه

دیدگاهها بسته است.