شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

آماده‌باش کرمانشاه برای بارش‌های سنگین هفته جاری
26 دی 1400 - 9:20
شناسه : 275620
0
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای بارش قابل توجه برف و باران در کرمانشاه طی هفته جاری و صدور هشدار نارنجی برای استان، دستگاه‌های امدادی کرمانشاه در آماده‌باش کامل به سر می‌برند./مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از آماده‌باش ۶۲ تیم عملیاتی برای بارش‌های پیش رو در استان خبر داد./دکتر فرزین معتمدی، با اشاره به پیش‌بینی بارش برف و باران قابل توجه در هفته جاری، اظهار کرد:۶۲ تیم عملیاتی هلال احمر در آماده‌باش قرار گرفتند./وی همچنین از آمادگی پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری خصوصا در مناطق برف‌گیر و گردنه‌ها یاد کرد و ادامه داد: برای امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف و کولاک و اسکان اضطراری مسافرین در راه مانده آماده هستیم./مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه پایگاه‌های هلال احمر شهری هم در آمادگی کامل هستند، یادآور شد: در صورت بروز آبگرفتگی معابر و یا یخبندان آماده هستیم تا به کمک سایر دستگاه‌ها بیاییم./معتمدی خاطرنشان کرد: همه تجهیزات امدادی و لجستیک هلال احمر نیز در پایگاه‌ها مستقر است./وی به مردم توصیه کرد، با توجه به پیش بینی بارش برف و باران تا حد امکان در هفته جاری از تردد و سفرهای غیرضروری خودداری کنند و عنوان کرد:کوهنوردی و حضور در کوهستان‌ها نیز در چنین شرایطی توصیه نمی‌شود./مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اعلام شماره ۱۱۲ جمعیت هلال احمر، تاکید کرد: در صورت بروز حادثه در کوتاه‌ترین زمان در کنار مردم خواهیم بود.

پ
پ

با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای بارش قابل توجه برف و باران در کرمانشاه طی هفته جاری و صدور هشدار نارنجی برای استان، دستگاه‌های امدادی کرمانشاه در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از آماده‌باش ۶۲ تیم عملیاتی برای بارش‌های پیش رو در استان خبر داد.

دکتر فرزین معتمدی، با اشاره به پیش‌بینی بارش برف و باران قابل توجه در هفته جاری، اظهار کرد: ۶۲ تیم عملیاتی هلال احمر در آماده‌باش قرار گرفتند.

وی همچنین از آمادگی پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری خصوصا در مناطق برف‌گیر و گردنه‌ها یاد کرد و ادامه داد: برای امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف و کولاک و اسکان اضطراری مسافرین در راه مانده آماده هستیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه پایگاه‌های هلال احمر شهری هم در آمادگی کامل هستند، یادآور شد: در صورت بروز آبگرفتگی معابر و یا یخبندان آماده هستیم تا به کمک سایر دستگاه‌ها بیاییم.

معتمدی خاطرنشان کرد: همه تجهیزات امدادی و لجستیک هلال احمر نیز در پایگاه‌ها مستقر است.

وی به مردم توصیه کرد، با توجه به پیش بینی بارش برف و باران تا حد امکان در هفته جاری از تردد و سفرهای غیرضروری خودداری کنند و عنوان کرد: کوهنوردی و حضور در کوهستان‌ها نیز در چنین شرایطی توصیه نمی‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اعلام شماره ۱۱۲ جمعیت هلال احمر، تاکید کرد: در صورت بروز حادثه در کوتاه‌ترین زمان در کنار مردم خواهیم بود.

آماده‌باش ۶۰۰ نیروی راهداری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه نیز از آماده باش ۶۰۰ نیروی راهداری در کرمانشاه یاد کرد و افزود: ۴۶ راهدارخانه سطح استان نیز در آمادگی کامل به سر می‌برند.

فریبرز کرمی اظهار کرد: ۴۸۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین نیز برای برف روبی محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی پای کار هستند.

وی خاطرنشان کرد: دپو کافی شن و نمک نیز برای جاده‌های استان در راهدارخانه‌ها فراهم است.

مدیرکل راهداری  حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه راهداری نیز در ایام برف و کولاک به خودروهای گرفتار در جاده امدادرسانی دارد، خاطرنشان کرد: حتی امکان اسکان اضطراری برای افراد در برف مانده نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راهدارخانه‌ها به صورت محدود فراهم است./ایسنا

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.