جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

۹۰ درصد معابر اصلی شهر کرمانشاه “نمک‌پاشی” شده/ در حال پاکسازی “پیاده‌روها” هستیم
28 دی 1400 - 9:42
شناسه : 275691
3
مدیربحران شهرداری کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

احسان احمدی نصر، با اشاره به انجام سه مرحله نمک پاشی در سطح معابر شهر کرمانشاه در دو روز گذشته، گفت: همزمان با شروع بارش ها طی دو روز گذشته نیروهای خدمات شهری جهت نمک پاشی معابر و جلوگیری از ایجاد مشکل برای تردد شهروندان پای کار بودند./ شب گذشته که اوج بارش ها را داشتیم ۲۵۰ نیروی پاکبان تا ساعت پنج صبح امروز (۲۸ دی) در سطح معابر مشغول نمک پاشی بودند./به گفته احمدی نصر در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد معابر اصلی شهر کرمانشاه نمک پاشی شده است./ در مجموع از شب گذشته تا صبح امروز حدود ۱۰۰ تن شن و نمک در سطح معابر اصلی شهر پاشیده شده است./ شهردار جدید کرمانشاه تنها چند ساعت پس از مراسم معارفه در میدان حضور داشته و فرماندهی میدان را تا پنج صبح برعهده داشت./احمدی نصری با اشاره به وجود جایگاه های شن و نمک در سطح شهرت، از مردم و بویژه کسبه خواست در این زمینه همکاری کرده  و هر فردی مقابل خانه و یا مغازه خود را شن ریزی و نمک پاشی کند./ از امروز صبح(۲۸ دی) علاوه بر ۲۵۰ پاکبان، ۴۰۰ نیروی دیگر شهرداری اضافه شده و مشغول تکاندن درختان هستند که شاخه های آنها بر اثر برف و یخ زدگی سنگین شده است./ همچنین این نیروها در کنار تکاندن درختان مشغول برف روبی پیاده روها و رفع یخ زدگی مسیرهای تردد مردم شهر هستند.

پ
پ

 مدیربحران و پدافند غیرعامل شهرداری کرمانشاه از نمک پاشی در سطح بیش از ۹۰ درصد معابر اصلی شهر کرمانشاه خبر داد.

احسان احمدی نصر، با اشاره به انجام سه مرحله نمک پاشی در سطح معابر شهر کرمانشاه در دو روز گذشته، گفت: همزمان با شروع بارش ها طی دو روز گذشته نیروهای خدمات شهری جهت نمک پاشی معابر و جلوگیری از ایجاد مشکل برای تردد شهروندان پای کار بودند.

وی افزود: شب گذشته که اوج بارش ها را داشتیم ۲۵۰ نیروی پاکبان تا ساعت پنج صبح امروز (۲۸ دی) در سطح معابر مشغول نمک پاشی بودند.

به گفته احمدی نصر در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد معابر اصلی شهر کرمانشاه نمک پاشی شده است.

مدیربحران و پدافند غیرعامل شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: در مجموع از شب گذشته تا صبح امروز حدود ۱۰۰ تن شن و نمک در سطح معابر اصلی شهر پاشیده شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: شهردار جدید کرمانشاه تنها چند ساعت پس از مراسم معارفه در میدان حضور داشته و فرماندهی میدان را تا پنج صبح برعهده داشت.

احمدی نصری با اشاره به وجود جایگاه های شن و نمک در سطح شهرت، از مردم و بویژه کسبه خواست در این زمینه همکاری کرده  و هر فردی مقابل خانه و یا مغازه خود را شن ریزی و نمک پاشی کند.

مدیربحران و پدافند غیرعامل شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: از امروز صبح(۲۸ دی) علاوه بر ۲۵۰ پاکبان، ۴۰۰ نیروی دیگر شهرداری اضافه شده و مشغول تکاندن درختان هستند که شاخه های آنها بر اثر برف و یخ زدگی سنگین شده است.

وی افزود: همچنین این نیروها در کنار تکاندن درختان مشغول برف روبی پیاده روها و رفع یخ زدگی مسیرهای تردد مردم شهر هستند./ایسنا

 

دیدگاه

دیدگاهها بسته است.