شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

برف و باران کرمانشاه را در برمی‌گیرد/ بارش‌ها به سنگینی موج قبل نیست
05 بهمن 1400 - 11:08
شناسه : 275885
1
رییس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

رییس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه از ورود سامانه بارشی به جو منطقه خبر داد که از اواخر وقت فردا (ششم بهمن) به تدریج باعث بارش برف و باران در سطح استان می شود./ طی ۲۴ ساعت آینده، انباشت آلاینده های صنعتی در مناطق شهری و پر جمعیت بخصوص در اوایل روز، محتمل ترین پدیده جوی استان خواهد بودموجی ناپایدار از اواسط وقت فردا تا بامداد روز جمعه (۸ بهمن) جو منطقه را متاثر کرده در بعضی ساعات بارش‌هایی همراه با وزش باد برای استان در پی خواهد داشت./ شرایط ناپایدار در روز پنجشنبه نمود بیشتری دارد، بیشترین بارش در نیمه شمالی و نواحی غربی(عمدتا اورامانات به سمت کرندغرب) روی خواهد داد./ بارش این موج به سنگینی بارشی هایی که طی چند وقت داشتیم نخواهد بود، در حال حاضر خروجی مدل‌های عددی،بیشترین بارش حاصل از این موج را ۲۰ تا ۲۵ میلی‌متر و بیشترین ارتفاع برف آن را ۱۵ تا ۲۰ سانتی‌متر نشان می‌دهد./ برودت هوا به شدت آنچه که با عبور آن و طی روزهای جمعه و شنبه مجددا شاهد افت دمای هوای استان طی روزهای اخیر داشتیم، نخواهد بود./قاسمی همچنین از وزش باد نسبتا شدید در روز پنجشنبه یاد کرد که باعث تشکیل و توسعه طوفان‌های گردوخاک روی صحاری خشک عراق و عربستان می شود و ادامه داد: انتظار می رود غبار حاصل از این طوفان ها، طی ساعاتی از اواخر روز پنجشنبه تا صبح جمعه هوای استان را بخصوص در مناطق مرزی غبارآلود کند.

پ
پ
 

رییس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه از ورود سامانه بارشی به جو منطقه خبر داد که از اواخر وقت فردا (ششم بهمن) به تدریج باعث بارش برف و باران در سطح استان می شود.

سعید قاسمی ، با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت آینده، انباشت آلاینده های صنعتی در مناطق شهری و پر جمعیت بخصوص در اوایل روز، محتمل ترین پدیده جوی استان خواهد بود، ادامه داد: موجی ناپایدار از اواسط وقت فردا تا بامداد روز جمعه (۸ بهمن) جو منطقه را متاثر کرده در بعضی ساعات بارش‌هایی همراه با وزش باد برای استان در پی خواهد داشت.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه شرایط ناپایدار در روز پنجشنبه نمود بیشتری دارد، خاطرنشان کرد: بیشترین بارش در نیمه شمالی و نواحی غربی(عمدتا اورامانات به سمت کرندغرب) روی خواهد داد.

 قاسمی با بیان اینکه بارش این موج به سنگینی بارشی هایی که طی چند وقت داشتیم نخواهد بود، عنوان کرد: در حال حاضر خروجی مدل‌های عددی، بیشترین بارش حاصل از این موج را ۲۰ تا ۲۵ میلی‌متر و بیشترین ارتفاع برف آن را ۱۵ تا ۲۰ سانتی‌متر نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه با نفوذ این موج حداقل دمای شبانه تا روز پنجشنبه به طور نسبی افزایش می‌یابد، یادآور شد:  با عبور آن و طی روزهای جمعه و شنبه مجددا شاهد افت دمای هوای استان خواهیم بود. البته پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد برودت هوا به شدت آنچه که طی روزهای اخیر داشتیم، نخواهد بود.

قاسمی همچنین از وزش باد نسبتا شدید در روز پنجشنبه یاد کرد که باعث تشکیل و توسعه طوفان‌های گردوخاک روی صحاری خشک عراق و عربستان می شود و ادامه داد: انتظار می رود غبار حاصل از این طوفان ها، طی ساعاتی از اواخر روز پنجشنبه تا صبح جمعه هوای استان را بخصوص در مناطق مرزی غبارآلود کند./ایسنا

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.