شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

کمک به حل معضل ۵۰ ساله بیکاری کرمانشاه، مهمترین خواسته استاندار از رئیس جمهور
24 تیر 1401 - 9:44
شناسه : 279192
4
استاندار کرمانشاه؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع- بهمن امیری مقدم راهکار اصلی کمک به رفع مشکل بیکاری استان کرمانشاه را تشکیل قرارگاه ملی رفع معضل بیکاری دانست و تاکید کرد: این قرارگاه باید با نظارت رئیس جمهور تشکیل شود و از همه ظرفیت‌هایی که در حوزه های گردشگری، صنعت، کشاورزی و … داریم برای کمک به بیکاری استان استفاده شود/ تکمیل این راه آهن برای توسعه اقتصادی، رونق صادرات و واردات و تردد زوار عتبات عالیات بسیار مهم است/توسعه فرودگاه کرمانشاه و همچنین صدور مجوز و تامین اعتبار برای احداث یک فرودگاه در منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین خواسته دیگر امیری مقدم از رئیس جمهور بود/اختصاص بودجه برای مهار ریزگردها و همچنین توجه به مباحث فراملی آن از طریق وزارت امور خارجه را تقاضا داریم/وی همچنین خواستار تامین مالی و آغاز عملیات اجرایی پروژه پترو پالایش آناهیتا شد و تاکید کرد: این پروژه از مصوبات سفر مقام معظم رهبری بوده و می‌تواند برای ۱۰ هزار نفر اشتغالزایی داشته باشد/تقاضا داریم تسهیلات بانکی برای خروج این پروژه از رکود در نظر گرفته شود/استاندار کرمانشاه بر لزوم اجرایی شدن هرچه زودتر منطقه آزاد تجاری قصرشیرین هم تاکید کرد/وی با اشاره به اینکه مجوز عبور زوار عتبات عالیات از مرز خسروی صادر شده، عنوان کرد: تقاضا داریم این مرز به صورت ۲۴ ساعته و برای تمام ایام سال برای تردد به عراق باز باشد.

پ
پ

بهمن امیری مقدم در جلسه شورای اداری استان در روز گذشته؛ با حضور رئیس جمهور ، از ظرفیت‌های متعدد کرمانشاه در حوزه‌های مختلف یاد کرد و افزود: با وجود همه ظرفیت‌هایی که داریم متاسفانه کرمانشاه طی ۵۰ سال اخیر همواره درگیر بیکاری بوده و روند آن نیز افزایشی بوده است.

وی راهکار اصلی کمک به رفع مشکل بیکاری استان کرمانشاه را تشکیل قرارگاه ملی رفع معضل بیکاری دانست و تاکید کرد: این قرارگاه باید با نظارت رئیس جمهور تشکیل شود و از همه ظرفیت‌هایی که در حوزه های گردشگری، صنعت، کشاورزی و … داریم برای کمک به بیکاری استان استفاده شود.

تامین اعتبار برای تکمیل راه آهن غرب کشور تا خسروی خواسته دیگر استاندار کرمانشاه از رئیس جمهور بود و ادامه داد: تکمیل این راه آهن برای توسعه اقتصادی، رونق صادرات و واردات و تردد زوار عتبات عالیات بسیار مهم است.

توسعه فرودگاه کرمانشاه و همچنین صدور مجوز و تامین اعتبار برای احداث یک فرودگاه در منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین خواسته دیگر امیری مقدم از رئیس جمهور بود.

وی سپس به معضل ریزگردها که کرمانشاه را به شدت درگیر کرده اشاره کرد و یادآور شد: اختصاص بودجه برای مهار ریزگردها و همچنین توجه به مباحث فراملی آن از طریق وزارت امور خارجه را تقاضا داریم.

استاندار کرمانشاه به بیان چند پیشنهاد و خواسته دیگر از رئیس جمهور پرداخت که یکی از مهمترین آنها اجرایی شدن مصوبات سفر مقام معظم رهبری بود که یازده سال از آنها می‌گذرد و باید هرچه زودتر تعیین تکلیف شوند.

وی همچنین خواستار تامین مالی و آغاز عملیات اجرایی پروژه پترو پالایش آناهیتا شد و تاکید کرد: این پروژه از مصوبات سفر مقام معظم رهبری بوده و می‌تواند برای ۱۰ هزار نفر اشتغالزایی داشته باشد.

امیری مقدم اضافه کرد: تقاضا داریم تسهیلات بانکی برای خروج این پروژه از رکود در نظر گرفته شود.

استاندار کرمانشاه بر لزوم اجرایی شدن هرچه زودتر منطقه آزاد تجاری قصرشیرین هم تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه مجوز عبور زوار عتبات عالیات از مرز خسروی صادر شده، عنوان کرد: تقاضا داریم این مرز به صورت ۲۴ ساعته و برای تمام ایام سال برای تردد به عراق باز باشد.

تامین اعتبار برای زیرساخت‌های سه مرز شیخ صله، شوشمی و سومار، تکمیل سامانه‌ گرمسیری، تعیین تکلیف سامانه سردسیری و کمک به رونق تولیدات کشاورزی از دیگر خواسته‌های استاندار کرمانشاه از رئیس جمهور بود

وی با بیان اینکه بازسازی ساختمان‌های اداری مناطق زلزله زده سرپل ذهاب نیز باید هرچه زودتر تکمیل و تسهیلاتی برای این منظور در نظر گرفته شود، عنوان کرد: برای تکمیل این ساختمان‌ها ۱۶۵۰ میلیارد تومان نیاز داریم.

 

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.