شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

تاکنون از ظرفیت خسروی، به خوبی استفاده نشده است/ بسترهای لازم برای عبور ایمن و راحت زوار از خسروی فراهم می شود
19 مرداد 1401 - 10:19
شناسه : 279751
5
طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع- وزیر کشور در نشست ستاد اربعین استان که با حضور معاون امنیتی وزارت کشور، استاندار کرمانشاه، نماینده شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب، مدیران و فرماندهان نظامی و انتظامی در پایانه مسافری خسروی قصرشیرین برگزار شد؛ عنوان کرد: یکی از دغدغه های جدی رئیس جمهور برگزاری باشکوه‌تر، بهتر و ایمن تر آیین اربعین است و اینکه بستری فراهم شود تا قشر ضعیف جامعه هم بتوانند در این آیین باشکوه‌ در کربلا حضور یابند/متاسفانه طی این سال‌ها به شکل مناسبی از ظرفیت های مرز خسروی برای تردد زوار حسینی در ایام اربعین استفاده نشده است/ امیدوارم با تلاش هایی زیادی که انجام شده، امسال بتوانیم از ظرفیت این مرز به شکل مناسب تری استفاده کنیم/وی تردد زوار از این مرز را برای فضای استان کرمانشاه معنویت آفرین خواند و گفت:البته کرمانشاه از قدیم الایام محل عبور زوار بوده و امسال هم بسترهای لازم برای عبور ایمن و راحت زوار فراهم می شود/ در فاصله باقی مانده تا ایام اربعین مدیریت استان باید با یک برنامه ریزی مناسب آخرین هماهنگی‌ها و آمادگی های لازم را در دستگاه های خدمات رسان ایجاد کند تا در زمان حضور جمعیت زوار، شاهد مشکل خاصی نباشیم/اگر روند عبور زوار از مرز خسروی در روزهای اول به خوبی انجام شود بی گمان شاهد حضور حجم زیادی از تردد از این مرز خواهیم بود/دکتر وحیدی برپایی آیین عزاداری امام حسین‌ علیه السلام توسط مردم اهل حق و اهل سنت در استان کرمانشاه را یک سنت بسیار زیبا توصیف کرد و گفت: این جلوه های زیبای معنویت عاشورایی باید در قالب فیلم برای همگان به نمایش گذاشته شود.

پ
پ

دکتر احمد وحیدی گفت: متاسفانه در سال‌های گذشته از ظرفیت‌های مناسب مرز خسروی در ایام اربعین و همچنین در حوزه تجارت، به خوبی استفاده نشده است.

 وزیر کشور در نشست ستاد اربعین استان که با حضور معاون امنیتی وزارت کشور، استاندار کرمانشاه، نماینده شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب، مدیران و فرماندهان نظامی و انتظامی در پایانه مسافری خسروی قصرشیرین برگزار شد؛ عنوان کرد: یکی از دغدغه های جدی رئیس جمهور برگزاری باشکوه‌تر، بهتر و ایمن تر آیین اربعین است و اینکه بستری فراهم شود تا قشر ضعیف جامعه هم بتوانند در این آیین باشکوه‌ در کربلا حضور یابند.

وی عنوان کرد: متاسفانه طی این سال‌ها به شکل مناسبی از ظرفیت های مرز خسروی برای تردد زوار حسینی در ایام اربعین استفاده نشده است.

دکتر وحیدی افزود: امیدوارم با تلاش هایی زیادی که انجام شده، امسال بتوانیم از ظرفیت این مرز به شکل مناسب تری استفاده کنیم.

وی تردد زوار از این مرز را برای فضای استان کرمانشاه معنویت آفرین خواند و گفت: البته کرمانشاه از قدیم الایام محل عبور زوار بوده و امسال هم بسترهای لازم برای عبور ایمن و راحت زوار فراهم می شود.

رییس ستاد اربعین کشور تاکید کرد: در فاصله باقی مانده تا ایام اربعین مدیریت استان باید با یک برنامه ریزی مناسب آخرین هماهنگی‌ها و آمادگی های لازم را در دستگاه های خدمات رسان ایجاد کند تا در زمان حضور جمعیت زوار، شاهد مشکل خاصی نباشیم.

وی تاکید کرد: اگر روند عبور زوار از مرز خسروی در روزهای اول به خوبی انجام شود بی گمان شاهد حضور حجم زیادی از تردد از این مرز خواهیم بود.

دکتر وحیدی برپایی آیین عزاداری امام حسین‌ علیه السلام توسط مردم اهل حق و اهل سنت در استان کرمانشاه را یک سنت بسیار زیبا توصیف کرد و گفت: این جلوه های زیبای معنویت عاشورایی باید در قالب فیلم برای همگان به نمایش گذاشته شود/فارس

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.