جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

۲۸ هزار کلاس‌اولی کرمانشاه سنجش‌سلامت شدند/ آخرین مهلت؛ ۲۵ شهریور
15 شهریور 1401 - 11:36
شناسه : 280334
0
 رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه طلوع‌‌کرمانشاه :

علی محمدبیگی با بیان اینکه تاکنون ۲۹ هزار و ۵۰۰ کلاس‌اولی استان کرمانشاه برای شرکت در طرح سنجش سلامت نوبت گرفته‌اند، گفت: کار سنجش‌سلامت ۲۸ هزار نوآموز کلاس اولی استان انجام شده است./وی با بیان اینکه قرار بود پایگاه‌های سنجش سلامت تا امروز(۱۵ شهریور) فعال باشند، گفت: به دلیل اینکه هنوز کار سنجش سلامت ۱۵۰۰ نوآموز کلاس‌اولی در پایگاه‌های سنجش سلامت انجام نشده، این مهلت تا ۲۵ شهریور تمدید شد./رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: با توجه به اینکه شرکت در طرح سنجش سلامت شرط ثبت نام نهایی دانش‌آموزان در مدارس است، لذا انتظار داریم والدینی که نوآموز کلاس‌اولی دارند و هنوز برای سنجش سلامت او اقدام نکرده اند، عجله کنند./وی یادآوری کرد: ۳۸۶۰ نفری که سال گذشته در دوره پیش‌دبستانی از سوی پایگاه‌های سنجش سلامت مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند، نیازی به ارزیابی مجدد ندارند./محمدبیگی افزود: پیش بینی می‌شود امسال قریب ۳۵ هزار نوآموز کلاس اولی در مدارس استان ثبت نام شوند که همگی این نوآموزان باید برای نوبت گیری و ارجاع به پایگاه‌های سنجش سلامت به مدارس مراجعه کنند.

پ
پ

 رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه گفت: تاکنون کار سنجش‌ سلامت ۲۸ هزار نوآموز کلاس‌اولی استان انجام شده است.

علی محمدبیگی با بیان اینکه تاکنون ۲۹ هزار و ۵۰۰ کلاس‌اولی استان کرمانشاه برای شرکت در طرح سنجش سلامت نوبت گرفته‌اند، گفت: کار سنجش‌سلامت ۲۸ هزار نوآموز کلاس اولی استان انجام شده است.

 وی با بیان اینکه قرار بود پایگاه‌های سنجش سلامت تا امروز(۱۵ شهریور) فعال باشند، گفت: به دلیل اینکه هنوز کار سنجش سلامت ۱۵۰۰ نوآموز کلاس‌اولی در پایگاه‌های سنجش سلامت انجام نشده، این مهلت تا ۲۵ شهریور تمدید شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: با توجه به اینکه شرکت در طرح سنجش سلامت شرط ثبت نام نهایی دانش‌آموزان در مدارس است، لذا انتظار داریم والدینی که نوآموز کلاس‌اولی دارند و هنوز برای سنجش سلامت او اقدام نکرده اند، عجله کنند.

وی یادآوری کرد: ۳۸۶۰ نفری که سال گذشته در دوره پیش‌دبستانی از سوی پایگاه‌های سنجش سلامت مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند، نیازی به ارزیابی مجدد ندارند.

محمدبیگی افزود: پیش بینی می‌شود امسال قریب ۳۵ هزار نوآموز کلاس اولی در مدارس استان ثبت نام شوند که همگی این نوآموزان باید برای نوبت گیری و ارجاع به پایگاه‌های سنجش سلامت به مدارس مراجعه کنند.

محمدبیگی در ادامه گفت: امسال ۳۸ پایگاه ثابت و سیار عهده‌دار کار سنجش سلامت نوآموزان کلاس‌اولی در استان شده‌اند که  از این تعداد ۲۳ پایگاه ثابت، ۱۴ پایگاه سیار و یک پایگاه تخصصی تست هوش است. 

 وی ادامه داد: در پایگاه های سنجش سلامت دانش‌آموزان از نظر شاخص‌های مختلفی مثل آمادگی تحصیلی، بینایی، اختلال گفتاری، مشکلات دهان و دندان و… مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت نبود مشکل به مدارس معرفی می شوند. نوآموزانی هم که در غربالگری های اولیه مشکوک به مشکل تشخیص داده شوند، جهت غربالگری‌های تخصصی به درمانگاه‌های دولتی و خصوصی ارجاع می‌شوند./ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.