شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

استاندار: کرمانشاه-خسروی اولویت بعدی و مهم استان است
16 مرداد 1396 - 12:56
شناسه : 33
6
مسافرت کرمانشاهیان با قطار از پاییز طلوع‌‌کرمانشاه :

استاندار کرمانشاه با اشاره به تکمیل پروژه راه‌آهن ملایر-کرمانشاه و آمادگی تحویل آن به شرکت راه‌آهن، گفت: با انجام کارهای نهایی و برنامه‌ریزی حرکت قطارها توسط این شرکت، مردم کرمانشاه از اوایل پاییز می توانند با قطار تردد کنند.

پ
پ

اسدالله رازانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، با اشاره به ورود اولین قطار به کرمانشاه در روزهای گذشته، گفت: این اتفاق نوید بخش آینده‌ای درخشان برای استان است.

وی با بیان اینکه روز گذشته نیز مجددا قطار دیگری برای آزمایش ریل مسیر ملایر-کرمانشاه در این محور تردد داشت، گفت: مسیر برای تحویل به شرکت راه‌آهن آماده شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با تحویل پروژه و تکمیل کارهای نهایی و برنامه ریزی برای حرکت قطارها توسط شرکت راه آهن کشور ظرف ۴۵ روز آینده، مردم کرمانشاه بتوانند از اوایل پاییز امسال سفرهای خود را با قطار انجام دهند.

استاندار کرمانشاه راه‌آهن را یکی از زیرساخت‌های اصلی توسعه عنوان کرد و افزود: وجود شبکه ریلی هزینه‌ جابجایی مسافر و بویژه بار را تا حد زیادی کاهش داده و از این طریق تاثیر بسیاری بر اقتصاد استان خواهد داشت.

رازانی افزود: مشکل عمده صنایع سنگین هزینه‌ حمل و نقل است و سیستم ریلی بعد از کشتیرانی ارزانترین سیستم حمل و نقل بار محسوب می‌شود که وجود خط ریلی در استان موجب خواهد شد مواد اولیه و نیز سوخت مورد نیاز کارخانجات استان با قیمت پایین تامین شود.

وی به قرار گیری استان در مسیر عتبات عالیات نیز اشاره کرد و افزود: با وجود سیستم حمل و نقل ریلی جابجایی مسافر و زوار عتبات عالیات به سهولت انجام شده و سیستم ریلی می‌تواند نقش موثری در رونق گردشگری استان داشته باشد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه اولویت اول در خصوص سیستم ریلی استان رساندن قطار به کرمانشاه است، گفت: با اتمام کار در این مسیر و برقراری تردد مسافران در مسیر ملایر-کرمانشاه، بخش دیگر پروژه راه آهن غرب کشور که مسیر کرمانشاه-خسروی است را با جدیت بیشتری پیگیری خواهیم کرد.

رازانی تصریح کرد: تکمیل راه‌آهن تا مرز خسروی برای استان اهمیت ویژه‌ای دارد و با جدیت  اتمام این بخش از مسیر را نیز پیگیری خواهیم کرد و هم اکنون کار در این قسمت  نیز در حال انجام است.

وی افزود: پیمانکار این بخش قرارگاه خاتم(ص) است که با جدیت پای کار است و با اقدامات صورت گرفته تا به امروز مسیر کرمانشاه-اسلام آبادغرب ۴۰ درصد و مسیر اسلام آبادغرب-خسروی ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.