شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

کرمانشاه همچنان گرانترین استان کشور!/ معاون استاندار کرمانشاه: کرمانشاه رتبه ۳۱ کسب و کار کشور را دارد/ ۲۹۹ سرمایه‌گذار داریم
23 اسفند 1397 - 10:40
شناسه : 35264
2
طلوع‌‌کرمانشاه :

معاون امور اقتصادی استاندار کرمانشاه به سرمایه‌گذاری ۲۹۹ سرمایه‌گذار در این استان اشاره کرد و گفت: این سرمایه‌گذاران در طرح‌های بالای یک‌میلیارد تومان و ۹۰ طرح بالای ۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده‌اند. / چهار دغدغه جدی از جمله معقوله اشتغال، تورم، توانمندسازی اقشار آسیب‌پذیر و ترمیم اعتبار بین مردم و دولت در استان کرمانشاه وجود دارد./ با همکاری همه جانبه به صورت جمعی اگر روی این معقولات به خوبی کار شود، می‌توان آن را اصلاح کرد./ اگر ما دلسوزانه کار کنیم خیلی از این مشکلات را می‌توانیم مهار کنیم، طی ۶ ماه گذشته کرمانشاه رتبه نخست‌ گران‌ترین استان کشور را داشت، اکنون به رتبه دهم رسیدیم، اما کماکان گران‌ترین استان نیز محسوب می‌شویم./ در کرمانشاه یک سرمایه‌گذار ۲۸۸ روز منتظر نتیجه ماده پنج شهرداری بوده، با شهرداری و معاونت امور عمرانی هماهنگ کرده‌ایم، هر ۲ هفته یک‌بار پروژه‌های راه و شهرسازی در دستور کار قرار بگیرد./ استان به سرمایه‌گذار احتیاج دارد، لذا وظیفه داریم امکانات لازم را برای حضور سرمایه‌گذاران فراهم کنیم.

پ
پ

هدایت حاتمی امروز اظهار داشت: چهار دغدغه جدی از جمله معقوله اشتغال، تورم، توانمندسازی اقشار آسیب‌پذیر و ترمیم اعتبار بین مردم و دولت در استان کرمانشاه وجود دارد.

معاون امور اقتصادی استاندار کرمانشاه افزود: با همکاری همه جانبه به صورت جمعی اگر روی این معقولات به خوبی کار شود، می‌توان آن را اصلاح کرد.

وی با اشاره به مشکلات استان و شهر کرمانشاه از جمله بیکاری، اعتیاد، طلاق و… افزود: اگر ما دلسوزانه کار کنیم خیلی از این مشکلات را می‌توانیم مهار کنیم، طی ۶ ماه گذشته کرمانشاه رتبه نخست‌ گران‌ترین استان کشور را داشت، اکنون به رتبه دهم رسیدیم، اما کماکان گران‌ترین استان نیز محسوب می‌شویم.

حاتمی تاکید کرد: حق استان کرمانشاه این است که با تلاش دسته‌جمعی، نرخ بیکاری را در استان پایین بیاوریم، در آمار اشتغال فصلی بیشترین کاهش بیکاری مختص کرمانشاه بوده، در این راه باید تلاش جدی و دلسوزانه داشته باشیم.

این مقام ارشد اقتصادی کرمانشاه با اشاره به پتانسیل‌های خوب استان از قبیل مرزها، شیلات، باغ‌ها، گلخانه، دشت، جاذبه‌های طبیعی و… انتظار داشت، باید زمینه سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران در راستای ایجاد اشتغال در استان به‌ خوبی فراهم شود.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه رتبه ۳۱ فضای کسب و کار کشور را دارد، با انتقاد به این مساله، متذکر شد: روی این مساله در استان به خوبی کار نشده، کرمانشاه زمینه بهبود فضای کسب و کار را به‌خوبی دارد، جذب سرمایه‌گذار جدید در استان را مد‌نظر داریم، در راستای مشاغل خانگی، کارگاهی و واحدهای متوسط وارد عمل شده‌ایم و مراحل کار سه واحد انجام شده است.

حاتمی گریزی نیز به مشکلات سرمایه‌گذاران در استان داشت و گفت: در کرمانشاه یک سرمایه‌گذار ۲۸۸ روز منتظر نتیجه ماده پنج شهرداری بوده، با شهرداری و معاونت امور عمرانی هماهنگ کرده‌ایم، هر ۲ هفته یک‌بار پروژه‌های راه و شهرسازی در دستور کار قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: استان به سرمایه‌گذار احتیاج دارد، لذا وظیفه داریم امکانات لازم را برای حضور سرمایه‌گذاران فراهم کنیم.

حاتمی به سرمایه‌گذاری ۲۹۹ سرمایه‌گذار در استان اشاره کرد و افزود: این سرمایه‌گذاران در طرح‌های بالای یک‌میلیارد تومان و ۹۰ طرح بالای ۵ میلیارد تومان در استان سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

معاون امور اقتصادی استاندار کرمانشاه تاکید کرد: طی سال ۹۸ بیشترین طرح‌های استان باید به سمتی برود که بیشترین بازدهی اقتصادی را دارا باشد.

وی گفت: طی ۶ ماه گذشته احیا واحدهای راکد و نیمه‌کاره در استان پیشرفت خوبی داشته به‌طوری که در حوزه صنعت و کشاورزی ۱۳۹ واحد راکد مجددا راه‌اندازی شده است./فارس

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.