جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

عملیات احداث خانه صنعت و معدن جدید کرمانشاه امسال آغاز خواهد شد
30 مرداد 1396 - 10:45
شناسه : 403
6
رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه گفت: تلاش می‌کنیم عملیات احداث ساختمان جدید خانه صنعت و معدن کرمانشاه امسال آغاز شود.

پ
پ

جهانبخش شکری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، با بیان اینکه زمین ۱۵۰۰ مترمربعی در شهرک صنعتی فرامان برای احداث محل جدید خانه صنعت و معدن کرمانشاه در نظر گرفته شده، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم عملیات اجرایی احداث این ساختمان امسال آغاز شود.

وی گفت: در صورت تامین اعتبار و نبود مشکل نقدینگی، این پروژه ظرف ۱٫۵ تا دو سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه با بیان اینکه هنوز رقم دقیق اعتبار مورد نیاز برای احداث ساختمان جدید خانه صنعت و معدن کرمانشاه مشخص نیست، خاطرنشان کرد: خانه صنعت و معدن درآمد خاصی ندارد و این محل از کمک‌های اعضای هیات مدیره و اعضای خانه صنعت و معدن استان احداث خواهد شد.

شکری دلیل انتخاب شهرک صنعتی فرامان برای محل احداث این ساختمان را نیز نزدیکی به واحدهای صنعتی عنوان کرد که بتوانند دسترسی مناسبی به خانه صنعت و معدن داشته باشند.

وی با اشار به اینکه خانه صنعت و معدن در سال‌های گذشته مکان ثابتی نداشت و همین امر مشکلاتی را برای اعضا ایجاد می‌کرد، تصریح کرد: با احداث این ساختمان، خانه صنعت معدن کرمانشاه صاحب یک محل مشخص و ثابت با همه امکانات خواهد شد. 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.