جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

اگر شرکت‌های بیمه در پرداخت خسارت به زلزله زدگان تعلل کنند آنها را دادگاهی می‌کنیم
30 دی 1396 - 19:59
شناسه : 4147
2
استاندار کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

استاندار کرمانشاه گفت: اگر شرکتهای بیمه تعلل و کوتاهی کنند از آنها رسما شکایت و آنها را دادگاهی میکنیم و برای دفاع از حقوق زلزله‌زدگان با هیچ‌کس مماشات نمی‌کنیم.

پ
پ

به گزارش خبرنگار طلوع کرمانشاه، هوشنگ بازوند امروز در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان کرمانشاه، اظهار داشت: زلزله کرمانشاه تنها زلزله ای بزرگی که در کمتر از ۱۴ ساعت هیچ کس در زیر آوار نمانده بود. از نظر امداد و نجات عملکرد بسیار درخشانی در این زلزله ثبت شد که از افتخارات نظام در مدیریت بحران محسوب می‌شود.

وی گفت: همکاری زلزله‌زدگان با امدادگران در زلزله بزرگ کرمانشاه به نسبت موارد مشابه بسیار مطلوب بود و دلیل آن این بود که مردم این استان در دوران دفاع مقدس آبدیده شده اند.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: تاکنون حدود ۱۴ هزار کانکس نصب شده است. بیش از ۹۵ درصد اسکان موقت در مناطق روستایی انجام شده است.

بازوند افزود: در مجموع حدود ۹۰ هزار واحد مسکونی با اعتبار ۴۷۵۰ میلیارد تومان باید ساخته شود که تاکنون حدود ۱۸۵۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض توسط دولت ابلاغ و در حال پرداخت است.

وی گفت: کانکسهایی که طبق قرارداد توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا و ارتش ساخته و تحویل مردم شده است، بسیار باکیفیت، و تاچندسال قابل استفاده است.

بازوند افزود: باتوجه به شرایط اقلیمی منطقه، از حالا باید به فکر سیستم سرمایشی مردم زلزله‌زده در فصل گرما باشیم که بر اساس ارزیابی صورت گرفته برای این م.ضوع نیاز به ۱۲ میلیارد تومان اعتبار داریم.

استاندار کرمانشاه گفت: حدود ۲۳۰ خانه بهداشت در مناطق زلزله زده باید ساخته شود که ۵۰ درصد آن را خیرین تقبل کرده اند و ۵۰ درصد نیز توسط دولت ساخته میشود.

وی اضافه کرد: تا امروز دو دوره ارزاق ضروری در میان زلزله زدگان توزیع شده است که دومین بسته ۴۵ روزه را به مبلغ هر بسته ۲۶۰ هزار تومان هفته گذشته بین مردم توزیع شده است.

بازوند اظهار داشت: با گذشت قریب ۷۰ روز از زلزله، هنوز بیمه مسکن مهر پرداخت نشده است. از اغلب شرکتهای بیمه گلایه داریم. مردم به اندازه کافی تحت فشار هستند، درست نیست که شرکتهای بیمه ها با اعصاب مردم بازی کنند.

وی بیان کرد: اگر شرکتهای بیمه تعلل و کوتاهی کنند از آنها رسما شکایت و آنها را دادگاهی میکنیم. برای دفاع از حقوق زلزله‌زدگان با هیچ‌کس مماشات نمی‌کنیم.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.