شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

بیش از ۴۵میلیون نفر کارت ملی هوشمند دریافت کردند
24 فروردین 1398 - 9:02
شناسه : 47246
0
سخنگوی سازمان ثبت احوال از تکمیل ثبت نام بیش از ۵۰میلیون نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند و صدور بیش از ۴۵میلیون کارت ملی هوشمند خبرداد. طلوع‌‌کرمانشاه :

سیف الله ابوترابی به آخرین آمار ثبت‌نام کنندگان کارت ملی هوشمند اشاره کرد و گفت: حدود ۵۰ میلیون و ۵۰۱ هزار نفر تکمیل ثبت‌نام کارت ملی هوشمند را انجام داده‌اند و از این تعداد برای ۴۵ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر کارت صادر شده است. حدود ۸ تا ۱۰ میلیون نفر نیز هنوز نسبت به ثبت‌نام کارت ملی هوشمند اقدام نکرده‌اند./ چندی پیش سخنگوی سازمان ثبت احوال گفته بود کسانی که هنوز کارت ملی هوشمند ندارند، هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت نام آن اقدام کنند و هماهنگی سامانه پیش ثبت‌نام و تکمیل ثبت‌نام با مراجع الکترونیک به نوعی است که اگر فردی پیش‌ثبت‌نام و تکمیل ثبت‌نام کارت ملی هوشمند را انجام داد، هنگام استعلام مراکز خدمات دهنده به منظور احراز هویت، پاسخ مناسبی به آنها داده خواهد شد و آن فرد در زمره دارندگان کارت ملی هوشمند قرار خواهد گرفت/ایسنا

پ
پ

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.