جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

همه شهرهای کرمانشاه تا پایان سال زیر پوشش ۴G می‌رود
25 بهمن 1396 - 9:37
شناسه : 4870
0
طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه اظهار کرد: تا پایان سال همه شهرهای استان زیر پوشش ۴G می‌رود.

پ
پ

شهریار بهنیا با بیان اینکه اینترنت کشور از خارج از مرزها تامین می‌شود، گفت: چند شرکت بزرگ در دنیا توزیع کننده اینترنت هستند که عمدتا در اروپا و آمریکای شمالی قرار دارند و از طریق “فیبر نوری” اینترنت از این شرکت ها وارد کشور می‌شود.

بهنیا افزود: در حال حاضر اینترنت از طریق ۲۰ گیت بین المللی وارد کشور می‌شود و از این تعداد، دو گیت آن در استان کرمانشاه و در دو مرز پرویزخان و خسروی است.

بهنیا با اشاره به وجود ۶۲۰۰ کیلومتر فیبر نوری در استان، گفت: از این میزان پنج هزار کیلومتر شبکه فیبر نوری استانی و ۱۲۰۰ کیلومتر آن مربوط به شبکه سراسری فیبر نوری کشور است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه تمام شهرهای استان تحت پوشش اینترنت ۳G است، گفت: در حال حاضر ۶۶۰ سایت  ۳Gدر استان نصب است.

وی افزود: از ۳۱ شهر استان همچنین ۲۳ شهر تحت پوشش اینترنت ۴G قرار دارند و هم اکنون ۴۳ سایت ۴G در استان مستقر است.

بهنیا خاطرنشان کرد: تا پایان سال تمام شهرهای استان تحت پوشش اینترنت ۴G قرار می‌گیرد.

وی افزود: سایت‌های ۴G بیشتر برای نقاط پرجمعیت استفاده می‌شود، زیرا به خاطر پهنای باند بیشتر بُرد پوشش آن به لحاظ مسافت کوتاه است و برای اینکه منطقه وسیعی را تحت پوشش ۴G قرار داد، باید تعداد سایت بیشتری نصب شود.

بهنیا تصریح کرد: تلاش ما این است تعداد این سایت‌ها به حدی برسد که بتوان پوشش یکنواخت ۴G در شهرها ایجاد کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه با اشاره به وجود ۱۷۱۲ روستای بالای ۲۰ خانوار، گفت: از این تعداد ۱۲۰۰ روستا دارای اینترنت پرسرعت هستند.

وی تاکید کرد: تا پایان سال تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان دارای اینترنت پرسرعت خواهند شد.

 

 

منبع: ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.