جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

هوای بارانی کرمانشاه تا دوشنبه/ ۴۰ میلیمتر بارش
28 بهمن 1396 - 10:41
شناسه : 5043
0
طلوع‌‌کرمانشاه :

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه گفت: موج اصلی بارش‌های سامانه بارشی را امروز و فردا (شنبه و یکشنبه) خواهیم داشت.

پ
پ
سعید قاسمی  با اشاره به سامانه بارشی قوی که از روز جمعه (۲۷ بهمن) جو استان را تحت تاثیر قرار داد و باعث بارندگی قابل توجه برای اکثر نقاط استان شد، گفت: این سامانه تاکنون  به طور میانگین حدود ۴۰ میلی‌متر برای  استان بارش به همراه داشته است.

وی میزان بارش شهر کرمانشاه را ۲۹ میلی‌متر اعلام کرد و افزود: بیشترین بارش از کرندغرب و به میزان ۶۶ میلی‌متر و کمترین بارش نیز با ۱۹ میلی‌متر از سومار گزارش شده است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه موج اصلی فعالیت این سیستم را مربوط به امروز و فردا دانست که بیشترین شدت بارندگی را خواهد داشت و بارش در نواحی غربی و شمالی استان شدت بیشتری دارد.

قاسمی گفت: از روز دوشنبه (۳۰ بهمن) از شدت بارندگی‌ها کاسته خواهد شد و این سامانه به طور کامل از روز سه‌شنبه از استان خارج می‌شود.

وی پیش بینی کرد، بیشترین بارش تجمعی ناشی از این سامانه برای استان ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلی‌متر باشد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه درباره احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها در نواحی مختلف استان هشدار داد.

قاسمی وزش باد را نیز از پیامدهای این سامانه ناپایدار عنوان کرد که ممکن است تا ۷۰ کیلومتر در ساعت هم برسد.

وی با بیان اینکه این موج بارشی ممکن است دمای هوای شبانه را مقداری کاهش دهد، گفت: با عبور این موج در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه کاهش دما خصوصا دمای شبانه را خواهیم داشت.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.