شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

ثبت نام دوره‌های آموزش عمومی و تخصصی فرهنگسراهای کرمانشاه آغاز شد
28 بهمن 1396 - 10:47
شناسه : 5046
0
طلوع‌‌کرمانشاه :

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از برگزاری دوره های آموزش عمومی و تخصصی، برای عموم شهروندان کرمانشاهی در فرهنگسراهای این شهر خبر داد.

پ
پ

 مهدی عبدالمالکی با اعلام آغاز ثبت نام برای شرکت در این کلاس ها، گفت: ثبت نام و شرکت در کلاس ها در سه فرهنگسرای کوثر(سی متری دوم، جنب پارک درخشان)، فرهنگسرای شهر واقع در چهارراه مطهری(جوانشیر) و فرهنگسرای گل نرگس واقع در ابتدای شهرک ژاندارمری آغاز شده است.

وی با اشاره به تعیین رده های سنی برای ارائه این دوره ها، افزود: دوره های آموزشی در دو بخش آموزش های عمونی و تخصصی ارائه خواهد شد و علاقمندان می توانند با مراجعه به فرهنگسراهای مذکور نسبت به ثبت نام و حضور در کلاسها اقدام کنند.

عبدالمالکی دوره های آموزش عمومی را دارای محوریت آموزش مهارت های زندگی، مهارت های اجتماعی، مهارت های رفتاری و حقوق شهروندی و دوره های آموزش تخصصی را دارای محورهایی چون بسته های کودک و نوجوان، بسته هنر و بسته شهروندی عنوان کرد.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه افزود: بسته دوره های آموزش عمومی شامل کلاس هایی چون آموزش روخوانی(فصیح خوانی)، تجوید(صوت و لحن)، سفره آرایی، میوه آرایی، شمع سازی، دسر، خیاطی(نازک دوزی و ضخیم دوزی)، چرم دوزی، کار روی شیشه، هنرهای چوبی(معرق و منبت)، آموزش هفت سین، آینه هندی، طراحی و سیاه قلم، خوشنویسی تحریری، گلهای کریستال، نقاشی روی پارچه، آشپزی(فینگرفود)، آموزش گلهای آپارتمانی، آموزش سبزیکاری در گلدان، قالیبافی و گلیم بافی است.

به گفته وی بسته دوره های آموزش مهارت زندگی(ویژه عموم) نیز مشتمل است بر مهارت تشکیل و تحکیم خانواده، مهارت ویژه کودکان، خانواده و دلبستگی بین زوجین، فرهنگ آپارتمان نشینی و همسایه داری، مهارت های انرژی ثبت و راه‌های مقابله  با خلق منفی خواهد بود.

وی در ادامه آموزش حقوق شهروندی و آموزش شهروند الکترونیک را نیز جزو دوره های آموزش عمومی برشمرد.

عبدالمالکی همچنین بسته دوره های آموزش تخصصی را شامل کلاس های نمایشنامه نویسی، تدوین فیلم و مونتاژ، فن عکاسی، داستان نویسی، نقاشی و سیاه قلم، دوره ICDL2، نرم افزار فتوشاپ، نرم افزار ۳DMAX، تایپ ۱۰ انگشتی، فن بیان و حسابداری ویژه بازارکار عنوان کرد و گفت: با توجه به تفاهم نامه منعقد شده با جهاد دانشگاهی این بخش از آموزش ها با ارائه گواهینامه رسمی انجام خواهد گرفت.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی درمورد دوره های آموزشی کودک و نوجوان نیز گفت: این دوره ها شامل کودک الکترونیک، انیمیشن، رباتیک، نجوم یادگیری و تقویت حافظه، خلاقیت نقاشی، چرتکه و محاسبات ذهنی، شطرنج، روخوانی قرآن، زبان انگلیسی و داستان نویسی است.

وی همچنین مدیریت کنترل استرس، مدیریت احساس هیجان و شیوه برقراری ارتباط مؤثر را جزو بسته دوره های آموزش مهارت زندگی برای کودکان برشمرد.

قائم مقام شهردار کرمانشاه در ادامه با اشاره به برنامه های در دست طراحی جهت دوره های آموزش مجازی گفت: در تلاشیم در این دوره ها با به استفاده از ظرفیت اساتید مطرح کشوری گامی اساسی در ارائه این حوزه از آموزش های شهروندی برداریم‌.

وی با تاکید بر اینکه شرکت در دوره های آموزشی برای عموم شهروندان آزاد است، افزود: درصددیم با گسترش ارائه آموزش های شهروندی در سه حوزه محله محوری، مسجدمحوری و مدرسه محوری به فراگیر شدن آموزش ها در شهر کمک کنیم.

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.