جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

ولادت ۳۰ هزار “نوزاد” کرمانشاهی در سال گذشته
31 فروردین 1398 - 17:12
شناسه : 50948
0
مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه از ولادت 29 هزار و 954 نوزاد در استان در سال گذشته خبر داد. طلوع‌‌کرمانشاه :

صادق خدادادی با اشاره به کاهش ۹٫۹ درصدی آمار ولادت استان در سال گذشته نسبت به سال ۱۳۹۶، گفت: سال گذشته ۲۹ هزار و ۹۵۴ نوزاد در استان متولد شدند که از این تعداد ۱۵ هزار و ۷۰۹ نوزاد پسر و ۱۴ هزار و ۲۴۵ نوزاد دختر هستند/خدادادی نسبت جنسیتی ولادت استان در سال گذشته را ۱۱۰ اعلام کرد و افزود: این یعنی درسال گذشته به ازای تولد هر ۱۰۰ نوزاد دختر ۱۱۰ نوزاد پسر متولد شده است/وی یادآور شد: همچنین از مجموع نوزادان متولد شده استان، ۲۵ هزار و ۸۳ نوزاد در شهر و ۴۸۷۱ نوزاد در روستا متولد شدند

پ
پ
مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه با بیان اینکه بیشترین نوزادان متولد شده در سال گذشته مربوط به مادران رده سنی ۲۵ تا ۲۹ سال است، گفت: سال گذشته ۸۷۴۸ نوزاد از مادران ۲۵ تا ۲۹ سال، ۸۱۲۱ نوزاد از مادران ۳۰ تا ۳۴ سال، ۵۶۸۷ نوزاد از مادران ۲۰ تا ۲۴ سال و ۴۴۲۶ نوزاد از مادران ۳۵ تا ۳۹ سال در استان متولد شدند.

خدادادی اشاره‌ای به بیشترین اسامی انتخاب شده برای نوزادان استان در سال گذشته هم داشت و افزود: سال گذشته به ترتیب اسامی امیرعلی، آراد، محمد، امیرعباس و سامیار پنج اسم منتخب نوزادان پسر و اسامی باران، آوا، فاطمه، نیکا و رها پنج اسم منتخب نوزادان دختر استان شدند.

خدادادی در ادامه به آمار وفات استان در سال گذشته هم اشاره کرد و افزود: سال گذشته ۱۰ هزار و ۹۷۶ نفر در استان فوت کردند که از این تعداد ۶۵۰۲ نفر مرد و ۴۴۴۸ نفر زن بودند.


وی نسبت جنسیتی وفات را ۱۴۶ عنوان کرد و افزود: این یعنی به ازای فوت هر ۱۰۰ زن در سال گذشته ۱۴۶ مرد فوت کردند.

به گفته مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه تعداد فوتی های استان نیز در سال گذشته نسبت به سال ۱۳۹۶ حدود ۳٫۶ درصد کاهش داشته است.

خدادادی خاطرنشان کرد: از مجموع فوتی ها ۸۱۰۴ نفر در شهر و ۲۸۴۶ نفر در روستاهای استان فوت کردند/ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.