جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

آستین همت بازوند برای سازندگی / تدبیر مدیر جهادی با بلندهمتان
29 بهمن 1396 - 11:13
شناسه : 5120
2
یادداشت؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

بازوند عزم جدی برای سازندگی و آبادانی این دیار دارد و این عزم و اراده را در عمل به اثبات رسانده و ثابت کرده است که اهل شعار و مماشات نیست.

پ
پ

طلوع کرمانشاه- سال‌هاست که رنج بیکاری و فقر بر پیکره کرمانشاه سایه افکنده و قلب مردمان این خطه غرب نشین را به درد آورده است.

کرمانشاه که سالهای نه چندان دور زیر آتش توپ و خمپاره دشمن روزهای سختی را می‌گذراند امروز نیز داغدار مصیبت دیگری است.

زلزله بیست و یکم آبان ۱۳۹۶، چنان اندوه دردناکی را به بار آورد که شاید تا سال‌های طولانی مردمان این خطه داغدار این مصیبت خواهند بود.

۶۲۰ کشته و هزاران مصدوم، داغ بزرگی برای مردمانی است که امید داشتند شاهد آبادانی و خرمی شهر و روستایشان باشند اما زلزله به یکباره معادلات ترسیم شده را بر هم زد، البته این معجزه جهان هستی نیز اتحاد و همبستگی ملت ایران را در حمایت از مردم مظلوم زلزله زده نشان داد.

هوشنگ بازوند شاید یکی از معدود مدیرانی است که از همان روزهای اول ورودش به کرمانشاه، آینده‌ای روشن را برای این دیار ترسیم کرد و همه را برای تحقق این مهم فراخواند.

بازوند حالا آستین همت را بالا زده و می‌خواهد به هر طریق ممکن سنگ‌های پیش روی این دیار را یکی پس از دیگری بردارد.

بازوند عزم جدی برای سازندگی و آبادانی این دیار دارد و این عزم و اراده را در عمل به اثبات رسانده و ثابت کرده است که اهل شعار و مماشات نیست. کرمانشاه سالهاست که به این مدیر جهادی نیاز داشته است مدیری که فارغ از دغدغه‌های سیاسی، به فکر مردم و نگرانی‌های جوانان این دیار باشد.

در یک کلام بازوند را می‌توان اینگونه شناخت: هیچکس تماشاچی نباشد؛ قطعا این مدیر با لیاقت فهمیده بود که در این استان رنجدیده قریب به اکثریت مسئولانش تنها نظاره‌گر مشکلات و رنج‌های مردم بودند و از عمل و کار خبری نبود.

بازوند می‌خواهد به مولایش علی(ع) اقتدا کند و افراد ناتوان و سست عنصر را از اطرافش دور کند آنجا که حضرت با بیان بلیغش در نامه ۵۳ خطاب به مالک اشتر می‌فرمایند با بلند همتان بپیوند؛ بازوند بارها به مدیران کم کار هشدار می‌دهد. / م

 

 

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.