جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

سفرای ۲۵ کشور خارجی به کرمانشاه می‌آیند
30 بهمن 1396 - 9:43
شناسه : 5179
0
استاندار کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

استاندار کرمانشاه گفت: سفرای ۲۵ کشور خارجی در راستای معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان به کرمانشاه سفر می کنند.

پ
پ

هوشنگ بازوند در شمشین ستاد سرمایه گذاری استان، اظهار کرد: کرمانشاه مزیت‌ها و توامندیهای خوبی برای توسعه سرمایه گذاری دارد و این مزیت ها را باید به اطلاع سرمایه گذاران داخلی و خارجی برسانیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای دعوت از سفرا کشورهای خارجی به منظور اطلاع رسانی از مزیت های ویژه استان برای سرمایه گذاری گفت: این سفر نیمه دوم اسفند امسال با همکاری وزارتخانه‌های امور خارجه و کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: ۴۰ مورد فرصت سرمایه گذاری خوب در استان برای معرفی به سفرای کشورهای خارجی آماده شده است.

بازوند اظهار کرد: باید طرح ها و ظرفیت های سرمایه گذاری را با مشورت وزارتخانه های مربوطه بررسی کنیم تا بتوانیم از فرصت ایجاد شده بیشترین استفاده را داشته باشیم.

استاندار کرمانشاه همچنین در خصوص احداث بیمارستان توسط بخش خصوصی در جاده سراب قنبر کرمانشاه گفت: در این زمینه هماهنگی های لازم با وزارت بهداشت انجام خواهد شد.

وی افزود: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا مشکلات پیش روی این طرح برطرف شود.

بازوند عنوان کرد: برای پرداخت تسهیلات و حمایت از سرمایه گذاران منابع مالی و طرح آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد و حتماً به توانمندی مجریان توجه ویژه خواهیم داشت.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.