جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

بیش از ۱۰ هزار و ۵۱۰ پرونده در تعزیرات حکومتی کرمانشاه مختومه شد
20 فروردین 1397 - 11:18
شناسه : 6458
1
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: بیش از ۱۰ هزار و ۸۰۳ فقره پرونده از سوی دستگاه های نظارتی استان و شکایات مردمی به تعزیرات حکومتی وارد شده که تعداد ۱۰ هزار و ۵۱۰ فقره آن مختومه و تعداد معدودی به علت کار کار شناسی و ورود در ماه های پایانی سال در دست اقدام می باشد.

پ
پ

داریوش جودکی در گفتگو با طلوع کرمانشاه اظهار داشت: بیش از ۱۰ هزار و ۸۰۳ فقره پرونده از سوی دستگاه های نظارتی استان و شکایات مردمی به تعزیرات حکومتی وارد شده که تعداد ۱۰ هزار و ۵۱۰ فقره آن مختومه و تعداد معدودی به علت کار کار شناسی و ورود در ماه های پایانی سال در دست اقدام می باشد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در ادامه به جرائم صادره برای پرونده های وارده اشاره نمود و گفت در سه بخش کالا و خدمات ، قاچاق و پرونده های بهداشتی در سال گذشته بیش از ۸۸۰ میلیارد و ۱۴۹ میلیون و ۲۵ هزار و ۹۱۹ ریال جریمه صادره شده که اجرای احکام تعزیرات حکومتی در حال وصول جرائم صادره می باشد.

جودکی سپس به تشریح پرونده های وارده در بخش های سه گانه پرداخت و گفت در بخش تخلفات کالا و خدمات بیش از ۸۵۴۸ فقره پرونده وارده بوده که متخلفان به مبلغ ۳۷ میلیارد و ۲۶۶ میلیون و ۶۷۸ هزار و ۳۲۵ ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شده‌اند.

وی در ادامه به پرونده های وارده در بخش کالا و ارز اشاره نمود و گفت از ۱۷۹۳ فقره وارده به شعب تعزیرات حکومتی علاوه بر رسیدگی ۱۰۰ ٪ به کلیه پرونده ها، قاچاقچیان علاوه بر ضبط کلیه کالا های مکشوفه به مبلغ ۸۳۱ میلیارد و و ۶۹۴ میلیون و ۲۶۰ هزار و ۹۴ ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم گردیده اند.

وی در ادامه با اشاره به ۴۶۲ فقره پرونده بهداشتی وارده به تعزیرات حکومتی افزود: علاوه بر رسیدگی ۱۰۰٪ به پرونده های متخلفان به مبلغ ۱ میلیارد و ۱۸۸ میلیون و ۸۷ هزار و ۵۰۰ ریال محکوم شده اند.

جودکی در ادامه طی پیامی خواستار همکاری مردم با اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در راستای مبارزه با تخلفات اقتصادی و حمایت از کالای ایرانی با ارائه گزارشات تخلفات اقتصادی به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تلفن ۱۳۵ و همچنین تلفن ۱۲۴بازرسی و نظارت شدند و افزود تعزیرات حکومتی در صورت مشاهده تخلف بدون اغماض اعمال قانون خواهد نمود.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.