شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

۳۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۱۰۴ هزار آسیب‌دیده از زلزله در کرمانشاه پرداخت شد‌
02 خرداد 1398 - 8:25
شناسه : 66056
1
رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه گفت: تاکنون ۳۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۱۰۴ هزار آسیب‌دیده از زلزله پرداخت شده است. طلوع‌‌کرمانشاه :

رضا خواجه‌ای با اشاره به اینکه مستأجرانی که زمین دریافت کرده‌اند تسهیلات نیز به آن‌ها پرداخت شده است اظهار داشت: مستأجرانی که زمین برای آن‌ها تأمین نشده ‌۱۷ میلیون تومان در قالب تسهیلات معیشتی و اجاره‌بها دریافت کرده‌اند و می‌توانند واحدی را اجاره کنند/وی با بیان اینکه چنانچه زمین مورد نیاز برای مابقی مستأجران از طرف وزارت راه و شهرسازی و استانداری تأمین شود تسهیلات به آن‌ها پرداخت می‌شود عنوان کرد: در مجموع ۱۵۴۰ مستأجر در شهرستان سرپل‌ذهاب وجود دارد که از این تعداد ۳۵۰ نفر با تأمین زمین از سوی وزارت راه و شهرسازی تسهیلات را دریافت کرده‌اند.

پ
پ

خواجه‌ای در مورد آمارهای ساخت و ساز در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه گفت: در ۳۸ هزار واحد آرماتوربندی، ۳۷ هزار و ۸۰۰ واحد اجرای بتن‌ریزی، ۳۶ هزار واحد اجرای اسکلت، ۳۲ هزار و ۸۰۰ واحد اجرای دیوارچینی، ۳۵ هزار واحد اجرای سقف و ۳۰ هزار واحد اجرای گچ و خاک و ۳۰ هزار واحد در و پنجره نصب شده است.

رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه با بیان اینکه عملیات تعمیر تمامی واحدهای تعمیری به اتمام رسیده است عنوان کرد: تاکنون ۳۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۱۰۴ هزار آسیب‌دیده از زلزله پرداخت شده است.

خواجه‌ای با اشاره به اینکه با ادامه روند کنونی تمامی واحدهای شهری و روستایی در زمان تعهد شده به بهره‌برداری می‌رسد گفت: به ازای هر طبقه در شهر در مجموع با احتساب بلاعوض و تسهیلات ۷۳ میلیون تومان و در روستاها به ازای هر واحد ۵۷ میلیون تومان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه آهن‌آلات در سطح منطقه توزیع شده و سیمان رایگان نیز در حال توزیع است افزود: در روستاها کار بازسازی تمام شده است و امید داریم ۱۵ درصد باقی‌مانده در شهر نیز سریعتر به اتمام برسد و بیشتر واحدها تسهیلات دریافت کرده‌اند/تسنیم

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.