شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

سرانه هزینه تمام‌شده فعالیت‌های سوادآموزی در سال ۹۸ اعلام شد
02 خرداد 1398 - 9:12
شناسه : 66069
4
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: طلوع‌‌کرمانشاه :

هرمز نوروزی‌فرد افزود: این سرانه به منظور مدیریت بهینه منابع و مصارف، افزایش بهره‌وری و استقرار نظام کنترل نتیجه و محصول (ستانده) و کنترل مراحل انجام کار اعلام شده است./وی بیان کرد: سرانه هزینه تمام‌شده برون‌سپاری در دوره سوادآموزی هشت میلیون و هزار۳۶۰ ریال، دوره انتقال ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال، دوره تحکیم یک میلیون و ۶۱۰ هزار ریال است که مدت اعتبار سرانه‌های مصوب از اول فروردین ۲۹ اسفند ۹۸ می‌باشد./وی اظهار داشت: در واقع سرانه‌های ابلاغی، هزینه مستقیم سوادآموزی است که با عنوان فعالیت‌های واگذاری تعریف و پس از احراز شرایط قبولی سوادآموزان به مؤسسات غیردولتی واجد شرایط طرف قرارداد و معلمان آموزش و پرورش به عنوان اشخاص حقیقی قابل پرداخت می‌باشد./وی ادامه داد: ملاک پرداخت سرانه با توجه به زمان ثبت‌نام سوادآموز به یکی از شیوه‌های فرد به فرد، خودآموز یا گروهی که در سامانه سوادآموزی می‌باشد و ضروری است پس از شناسایی، اخذ مدارک لازم و انتخاب روش آموزش (فرد به فرد، گروهی یا خودآموز) نسبت به ثبت‌نام آنان از طریق سامانه اقدام و پرونده آموزشی افراد در اداره سوادآموزی شهرستان، نواحی و مناطق نگهداری گردد که در این فرایند پرداخت سرانه مذکور بر مبنای عملکرد و گزارش اخذ شده از سامانه سوادآموزی انجام خواهد شد.

پ
پ

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه اذعان کرد: تمام تلاش خود را به ‌کار خواهیم بست تا همه پرداخت‌ها طبق مقررات و وفق موافقت‌نامه مبادله شده و اخذ مجوز کتبی از سازمان نهضت سوادآموزی و متناسب با عملکرد استان در فصول مربوطه هزینه شود.
رئیس اداره سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه نیز گفت: سرانه هزینه تمام‌شده به روش برون‌سپاری در دوره سوادآموزی به شیوه خودآموز به استناد تبصره ذیل بند ۲ شماره ۱۴۵۹۰۱/ت ۵۰۱۱۷ه مورخ پنجم بهمن سال ۹۳ هیات وزیران معادل نرخ میانگین سرانه کشوری هزینه تمام شده آموزش در دوره سوادآموزی مبلغ هفت میلیون و ۹۵۹ هزار ریال و در چارچوب ضوابط و مقررات ابلاغی به شماره ۱/۹۴۲/۱۴۸۱ مورخ ۲۷ مرداد سال ۹۲ پرداخت خواهد شد.
وی تشریح کرد: سرانه فعالیت و طرح خواندن با خانواده در دوره سوادآموزی ۲۵۰ هزار ریال و در دوره انتقال ۳۵۰ هزار ریال می‌باشد و در مراکز یادگیری محلی به ازای فعالیت و آموزش مهارت‌ها و هزینه‌های جاری برای دوره‌های سوادآموزی به ازای هر سوادآموز بر اساس سر فصل مربوطه مبلغ ۸۶۸ هزار ریال هزینه می‌شود.
وی اضافه کرد: سرانه مربوط به آموزش طرح icdl در سال ۹۸ برای سوادآموزان دوره انتقال یک میلیون ۸۷۰ هزار ریال می‌باشد که این سرانه صرفاً مربوط به آموزش رایانه و توانمندسازی است با این توضیح که سرانه آموزش در دوره انتقال همان مبلغ ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال است که با احتساب مبلغ مختص به آموزش رایانه به ازای هر نفر در مجموع مشمولان طرحicdl مبلغ ۱۱ میلیون و ۱۷۰ هزار ریال محاسبه و پرداخت می‎شود.
رئیس اداره سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه گفت: سرانه آموزش سوادآموزانی که در سال ۱۳۹۷ ثبت‌نام کرده‌اند و اتمام آموزش و صدور گواهی آن‌ها در سال ۱۳۹۸ انجام شده باشد، با نرخ ابلاغی سال ۱۳۹۷ محاسبه و پرداخت می‌شود.
به گفته او همچنین سایر هزینه‌های مربوط به فعالیت‌های سوادآموزی شامل آموزش و توانمندسازی نیروی استانی، تبلیغ و ترویج فعالیت‌های سوادآموزی و نظارت و ارزشیابی وفق موافقت‌نامه مبادله با سازمان هماهنگ و پرداخت می‌شود.
استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۳۳ شهر و ۲ هزار و ۶۲۲ روستا دارد و براساس آمارهای رسمی ۲۷۳ هزار نفر از مردم استان بیسواد مطلق هستند.
اکنون ۳۲۵ هزار دانش آموز در استان کرمانشاه مشغول به تحصیل هستند و نزدیک به ۳۰ هزار فرهنگی در امر آموزش و پرورش این دانش آموزان تلاش می کنند/ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.