جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

جشنواره جوان سرباز به میزبانی قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش برگزار شد
08 اردیبهشت 1397 - 11:20
شناسه : 6962
2
طلوع‌‌کرمانشاه :

دهمین جشنواره جوان سرباز به میزبانی قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش برگزار شد.

پ
پ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی طلوع کرمانشاه، امیر مولایی جانشین فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش و دبیر اجرایی دهمین جشنواره جوان سرباز در این مراسم که در تالار گل نرگس ارتش برگزار شد، بیان داشت: دهمین جشنواره ملی جوان سرباز امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه با حضور و مشارکت فرماندهان، مسئولین لشکری و کشوری، کارکنان و سربازان و تمامی نیروهای مسلح استان کرمانشاه به میزبانی قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید و طی آن از ۸ نفر از کلیه نیروهای مسلح استان  و همچنین از سربازان نمونه، خانواده محترم شهدای وظیفه، جانبازان وظیفه، خانواده محترم آزادگان وظیفه و پیشکسوتان وظیفه تقدیر بعمل آمد.

جانشین فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش افزود: در این مراسم ۸ نفر از نیروهای مسلح که در ۱۰ محور برتر شناخته شده‌اند، تجلیل شدند.

امیر مولایی تصریح کرد: این جشنواره در راستای ارتقاء منزلت سربازان در سطح نیروهای مسلح از جمله در ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

وی با تشریح اهداف برگزاری دهمین جشنواره ملی جوان سرباز گفت: فرهنگ سازی و ارائه الگوهای موفق و برتر جامعه سربازان نیروهای مسلح و تکریم آنان با تاکید بر ارزش ها و آموزه‌های اسلامی، انقلابی و ملی از مهمترین اهداف این جشنواره است.

جانشین فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش با اشاره به عناوین و محورهای اصلی برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر (ع) توضیح داد: «سرباز، دفاع، امنیت و اقتدار ملی»، «سرباز، ایثارگری و فداکاری»، «سرباز، وظیفه‌ شناسی و اقدام برجست»، «سرباز، امور فرهنگی و تبلیغاتی»، «سرباز، خلاقیت و فناوری» از عناوین اصلی برگزاری این جشنواره است. 

امیر مولایی خاطرنشان کرد: همچنین محورهای «سرباز، تربیت بدنی و ورزش»، «سرباز، نظم و انضباط اجتماعی»، «سرباز، دین مداری و بصیرت» و «سرباز، سازندگی و تفکر بسیجی» از دیگر عناوین و محورهای اصلی این جشنواره است. 

وی همچنین ارتقای روحیه و انگیزه خدمتی سربازان، هویت بخشی و تقویت اعتماد به نفس آنان و نیز ارتقای سطح منزلت و قداست خدمت و وظیفه در سطح جامعه و کمک به رشد و شکوفایی هدفمند سربازان را از دیگر اهداف و موضوعاتی دانست که برگزاری این جشنواره آن را دنبال خواهد کرد.

 جانشین فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش در پایان این مراسم  گفت: ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران در دوران پر حماسه دفاع مقدس ۴۰ هزار و ۲۰۵ شهید سرباز و ۱۵۹ هزار و ۸۴۴ جانباز سرباز را تقدیم این مرز و بوم کرده است.

 

الهه فرهادی

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.