شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

افزایش ۲۱ درصدی جریمه‌ها در کرمانشاه
12 خرداد 1398 - 10:33
شناسه : 70397
0
رئیس پلیس راهور کرمانشاه مطرح کرد: طلوع‌‌کرمانشاه :

سرهنگ فضل‌الله شیری، اظهار داشت: بر اساس آمار سال ۹۷ نسبت به ۹۶ حدود ۳۴ درصد در فقره تخلفات و ۲۱ درصد در مبلغ جریمه افزایش عملکرد داشتیم./وی با بیان اینکه خروجی این جریمه‌ها تبدیل به انضباط در عبور و مرور می‌شود، افزود: این جریمه‌ها کاهش تصادفات را در پی دارد که بر اساس آن آمار تصادفات در سال ۹۷ نسبت به ۹۶ کاهش چشمگیری داشت./رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه بیان داشت: طی دو ماهه اول سال جاری برای ۴ هزار و ۱۷۰ نفر برگه گواهینامه صادر شده است./وی با تاکید بر لزوم آموزش‌های نوین فرهنگ رانندگی و احترام به قوانین تصریح کرد: ما از این موضوع غافل نشده و از سنین مهدکودک آموزش‌ها را شروع کردیم و در بحث نوآموزان در مهدکودک‌ها و مدارس ابتدایی در سال گذشته به حدود ۲۸۴ هزار و ۷۹۴ نفر آموزش‌های لازم داده شده است.

پ
پ

شیری افزود: در بحث آموزش رانندگان حمل و نقل نیز ۳۴۸۳ نفر آموزش داشتیم و همچنین ۵۲۸۱ نفر از کارشناسان در ادارات دولتی، ارگان‌های نظامی و انتظامی آموزش‌های خاص را دریافت کردند.

وی ادامه داد: تمام موتورسیکلت‌هایی که توقیف می‌شوند حتماً باید ۲ روز در هفته تحت آموزش قرار بگیرند و پس از آنکه نامه کفایت آموزش را از ما دریافت کردند می‌توانند برای ترخیص موتور اقدام کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه عنوان کرد: این راستا طی سال گذشته حدود ۳ هزار و ۸۹۲ نفر از رانندگان موتور سیکلت که موتور آنها توقیف شده بود، آموزش‌های لازم را دریافت کردند/مهر

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.