شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

در توزیع خدمات شهری عدالت را رعایت می کنیم/رعایت قانون و خدمت صادقانه به مردم سرلوحه کار شهرداران باشد
22 خرداد 1398 - 21:18
شناسه : 75084
2
شهردار کرمانشاه:آنچه امروز برای تمای مدیران اهمیت دارد خدمت صادقانه به مردم است طلوع‌‌کرمانشاه :

شهردار کرمانشاه درجلسه ای که با حضور سردار عظیمی فرمانده قرارگاه نجف اشرف و سرهنگ بهشتی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه و مجموعه مدیریت شهری برگزار شد با تأکید بر اینکه آنچه که امروز برای تمای مدیران اهمیت دارد خدمت صادقانه به مردم است گفت: مردم شهرداری را از خودشان می‌دانند و از آن انتظار خدمت دارند و ما نیز در همین راستا باید به شهروندان خدمت کنیم/وی تصریح کرد: رعایت قانون و خدمت صادقانه به مردم سرلوحه کار شهرداران باشد و از شهرداران مناطق انتظار داریم با رعایت قانون و اخلاق اسلامی همه تلاش خود را برای توسعه شهر و خدمت صادقانه به مردم به کار گیرند/دکتر طلوعی بیان کرد: در توزیع خدمات شهری عدالت را رعایت می کنیم تا همه شهروندان از خدمات عمومی برخوردار شوند و توسعه شهر همه جانبه باشد.

پ
پ

به گزارش طلوع کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه، دکتر سعید طلوعی عمل به وظایف محوله و تسریع در امور مراجعه‌کنندگان را مهم‌ترین وظیفه کارکنان بر شمرد و افزود: لازم است کارکنان اداری شهرداری با سعه‌صدر و بردباری نسبت به استماع مشکلات و مسائل مطروحه شهروندان اقدام کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن با رعایت ضوابط و مقررات شهرداری نسبت به حل آنها اقدام کنند.

🔹وی افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری آنچه که به عنوان هدف اصلی و سرلوحه کار قرار داشته و دارد، خدمت صادقانه به شهر و رونق و آبادانی آن بوده است.

🔹شهردارکرمانشاه، پیگیری طرح‌های عمرانی و خدمات شهری را در توسعه و عمران و آبادانی شهر مهم عنوان و خاطرنشان کرد: داشتن نظم و انضباط اداری و برنامه‌ریزی مناسب موجب تسریع در انجام محوله بوده و در نهایت علاوه بر رضایت شهروندان باعث رضایت خداوند نیز خواهد شد.

🔹وی با تأکید بر اینکه مدیریت بسیجی و جهادی بیش از هر زمان دیگری برای خدمتگزاری به مردم بر اساس مدیریت اسلامی و با نیت و تعالی و نزدیکی به خداوند و خدمت به خلق خدا باید در دستور کار و هدف مدیریت شهری قرارگیرد، افزود: مدیریت جهادی از یک طرف با علم و دانش و از سوی دیگر با عدالت محوری به عنوان یک فرهنگ کارآمد سازمانی و استفاده از فرصت سازی برای حرکتی شتابان برای توسعه همه جانبه است که با نگاهی کارشناسی و مدبرانه به مشکلات و معیشت مردم نگاه می کند.

🔹دکتر طلوعی با بیان اینکه در عرصه مدیریت با دیدگاه بسیجی و جهادی علم، تعهد، و خلوص نیت زمینه را برای پیشرفت و ارائه خدمات با کیفیت فراهم می کند، خاطرنشان کرد: از سوی دیگر با توجه به اینکه مجموعه شهرداری جز با مشارکت و حضور شهروندان نمی تواند به اهداف خود نائل شود، لذا مشارکت و استقبال شهروندان از عوامل بسیار مهم در رسیدن به اهداف پیش بینی شده منطقه است و سعی مدیریت شهرداری منطقه بر گره گشایی در ایستگاه های مختلف خدمت رسان به ارباب رجوع و تسهیل بخشی از لحاظ زمانی و کیفی است.

🔹شهردار کرمانشاه در ادامه صحبت‌های خود آموزش را مهم‌ترین مولفه در پیشبرد اهداف شهرداری بر شمرد و گفت: شهرداری‌ها به واسطه وظایفی که دارند بیشترین تعاملات و ارتباطات را با اقشار مختلف جامعه دارند، لذا توجه به بحث آموزش و صیانت ازحقوق شهروندی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و ما در این زمینه آماده همکاری با ارگان‌های مختلف در تمام حوزه‌ها هستیم؛ چرا که اگر ما در مسائل آموزشی و فرهنگی موفق عمل نکنیم در دیگر فعالیت شهرداری نیز دچار نقیصه و مشکل خواهیم شد.

🔹وی تصریح کرد: رعایت قانون و خدمت صادقانه به مردم سرلوحه کار شهرداران باشد و از شهرداران مناطق انتظار داریم با رعایت قانون و اخلاق اسلامی همه تلاش خود را برای توسعه شهر و خدمت صادقانه به مردم به کار گیرند.

🔹دکتر طلوعی بیان کرد: در توزیع خدمات شهری عدالت را رعایت می کنیم تا همه شهروندان از خدمات عمومی برخوردار شوند و توسعه شهر همه جانبه باشد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.