جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

استاندار کرمانشاه گفت: کارمندان دولت اگر تسهیلات اشتغالزایی دریافت کنند به تخلفات اداری معرفی می‌شوند.
27 خرداد 1397 - 10:10
شناسه : 7783
0
استاندار کرمانشاه: ارائه تسهیلات اشتغالزایی به کارمندان دولت تخلف است طلوع‌‌کرمانشاه :

    به گزارش طلوع کرمانشاه به نقل از روابط عمومی استانداری هوشنگ بازوند صبح امروز در نشست شورای اشتغال استان اظهار داشت: بانک‌ها و دستگاه‌های ذیربط باید در اعطای تسهیلات اشتغالزایی روستایی نظارت دقیقی داشته باشند که هزینه کرد تسهیلات پرداخت شده در محل مربوطه انجام شود تا تأثیر آن در کاهش بیکاری مشخص […]

پ
پ
 
 
به گزارش طلوع کرمانشاه به نقل از روابط عمومی استانداری هوشنگ بازوند صبح امروز در نشست شورای اشتغال استان اظهار داشت: بانک‌ها و ارائه تسهیلات اشتغالزایی به کارمندان دولت تخلف استدستگاه‌های ذیربط باید در اعطای تسهیلات اشتغالزایی روستایی نظارت دقیقی داشته باشند که هزینه کرد تسهیلات پرداخت شده در محل مربوطه انجام شود تا تأثیر آن در کاهش بیکاری مشخص شود.
وی افزود: کارمندان دولت اگر تسهیلات اشتغالزایی دریافت کنند به تخلفات اداری معرفی میشوند.
استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: اداره کار برای نشست هفته آینده گزارش آخرین وضعیت سامانه کارا را ارائه کند.
در ادامه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: بیش از ۲۰ درصد ظرفیت دانشگاه‌های کشور مرتبط با حوزه ICT است و سهم کرمانشاه از بازار فناوری اطلاعات کشور مطلوب نیست.
رضا رحیمی اظهار داشت: اشتغالزایی با استفاده از ظرفیت‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات یکی از رویکرد‌های محوری دولت برای کاهش بیکاری است.
وی بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای توسعه اشتغال در عرصه فناوری اطلاعات تأکید کرد و افزود: دستگاه‌های مرتبط با سیستم مهارت آموزی و آموزشی استان باید با استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین اطلاعات و ارتباطات، افرادی کارآفرین و توانمند را وارد بازار کار کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خاطرنشان کرد: بخش آی. سی. تی در حوزه اشتغال، بسیار پراهمیت و تحول‌آفرین است و باید همه دستگاه‌های استان از نیرو‌های مستعد استان در این حوزه استفاده مطلوب کنند تا بتوانیم فرصت‌های شغلی مناسبی برای جوانان استان در این زمینه به وجود بیاوریم.
رحیمی یادآور شد: محوری‌ترین چالش‌های اشتغالزایی در بخش آی سی تی، عدم همسویی برخی مصوبه‌ها و آیین نامه‌ها و عدم وجود قوانین حمایتی است.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.