جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

روند کند کار‌ها در ساختار اداری مانع از پیشرفت
21 تیر 1397 - 9:57
شناسه : 8115
0
استاندار کرمانشاه تاکید کرد طلوع‌‌کرمانشاه :

نشست شورای فنی استان چهارشنبه در سرسرای تدبیر استان به ریاست استاندار کرمانشاه و با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد

پ
پ
 
به گزارش طلوع کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری: بازوند استاندار کرمانشاه صبح روز ۴ شنبه در نشست شورای فنی استان اظهار داشت: متاسفانه کار‌ها در ساختار اداری به صورت لاکپشتی پیش می‌روند و هنگامی به سرانجام می‌رسند که دیگر آن اثرگذاری لازم را ندارند.

وی با اشاره به گذشت هشت ماه از زلزله کرمانشاه گفت ، بیشتر از هشت ماه از این بلای طبیعی گذشته اما هنوز مقصران ساخت نا مناسب مسکن مهر‌ها و بیمارستان‌های آسیب دیده در زلزله به صورت شفاف مشخص نشده اند.

بازوند در ادامه افزود: مسئولیت پروژه‌ها با مجری است و اگر قرار بر مقاوم سازی است باید اینکار بر اساس ویراست چهارم آیین نامه ۲۸۰۰ صورت پذیرد.

استاندار کرمانشاه همچنین تصریح کرد: مقصران بیمارستان‌ها و مسکن مهر‌های تخریب در زلزله باید به صورت شفاف و با ذکر دقیق اسامی مشخص شده و کتبا به شورای فنی ابلاغ شود تا در سوابق مجریان، پیمانکاران و مشاوران متخلف درج شود.

بازوند تاکید کرد جمع بندی شورای فنی در مورد دلایل حادثه و قصور دستگاه‌ها و اشخاص به معاون اول رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی اعلام می‌شود

استاندار کرمانشاه با گلایه از برخی سود جویی ها گفت: شهر اسلام آباد ۱۲۰ کیلومتر از کانون زلزله فاصله داشته، ولی یک طبقه از مسکن مهر این شهر محو شده و بیمارستان این شهر -که جزو ساختمان‌های ایمن محسوب می‌شود – دچار خسارت جدی شده است.

این مقام مسئول همچنین با طرح این سئوال که چرا نظارت عالیه در هنگام ساخت مجموعه‌های مسکن مهر و بیمارستان‌ها صورت نگرفته است گفت: امید است که در طی انجام مراحل بازسازی دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم 
بازوند همچنین با تاکمید بر این امر که مدیریت ارشد استان به سختی اعتبارات موردنیاز پروژه‌ها را تامین می‌کند ادامه داد: نباید اجازه دهیم این منابع ارزشمند که به این مشقت به دست می آید به آسانی هدر رود.
شما نگاهی به وضعیت آسفالت در برخی مسیر‌های بین شهری اگر داشته باشید می بینید که چه وضعیت نابسامانی دارد و استاندارد‌های لازم در آن عایت نشده است. چرا آسفالتی که بیش از ۲ سال از عمرش نمیگذرد؛ دچار آسیب جدی شده است.

بازوند درباره مسکن مهر سرپل‌ذهاب نیز تاکید کرد: این پروژه دید ۱۰ میلیون نفری که در کشور در مسکن مهر زندگی می‌کنند را خراب کرده و باعث ترس آنها می‌شود و باید هرچه زودتر تعیین تکلیف شود.

وی اظهار کرد: آسیب‌ها و دلیل تخریب این پروژه نیز باید بدون اغماض و با درصد سهم هر بخش مقصر اعلام و شفاف سازی شود و شورای فنی استان باید بر روند اجرای پروژه‌ها یک نظارت مستمر و دقیق داشته باشد و اجازه ندهد بیت المال به این شکل آزار دهنده، هدر رود.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.