جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

کشف ۱۰۵ قطعه عتیقه در کرمانشاه
10 مرداد 1397 - 11:25
شناسه : 8340
0
از ابتدای سال تاکنون طلوع‌‌کرمانشاه :

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: کشفیات عتیقه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵۶ در صد رشد داشته است.

پ
پ
به گزارش طلوع کرمانشاه سردار امان‌اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت:: از ابتدای سال تاکنون ۱۰۵ قطعه عتیقه کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۴۱ قطعه بود ۱۵۶ درصدبیشتر شده است.
سردار امان‌اللهی به رشد ۴۷ درصدی کشفیات مواد سوختی اشاره کرد و اظهار داشت: در حالی که بهار سال گذشته ۱۳۸ هزار و ۷۹۴ لیتر کشف شده بود این مقدار در سال جاری به ۲۰۵ هزار و ۱۹۰ لیتر رسید.
سردار امان‌اللهی گفت: در این مدت پلیس آگاهی یکهزار و ۹۱۹ راس کشفیات داشته و در مقایسه با سال قبل که ۲۲۰ راس بوده با رشد چشمگیر ۷۷۲ درصدی روبه‌رو بوده است.
وی همچنین با اشاره به کشف ۱۹ میلیون و ۸۹۸ هزار و ۹۶۰ نخ سیگار قاچاق و رشد ۱۱۹ درصدی آن نسبت به مدت مشابه سال قبل در خصوص کشفیات توتون و تنباکو نیز گفت: در سه ماهه نخست امسال ۴۵ هزار و ۵۶۳ بسته کشف شده که در مقایسه با سال قبل ۴۴ درصد رشد داشته است.
سردار امان‌اللهی در ادامه از کشف ۱۵ هزار و ۳۵۸ متر پارچه قاچاق طی سال جاری اشاره و اظهار داشت: این مقدار کشفیات ۹۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد نشان می‌دهد.
رئیس پلیس کرمانشاه افزود: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان ۵۰۴ هزار و ۷۷۰ کیلوگرم برنج در از ابتدای سال کشف شده است در حالی که میزان کشفیات مدت مشابه سال قبل ۸۰ هزار و ۲۳۰ کیلوگرم بوده است.
وی همچنین از کشف ۱۰ میلیون و ۲۷۳ هزار و ۳۱۸ عدد لوازم پزشکی قاچاق خبر داد و گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با سال گذشته که ۳۵ هزار و ۴۵۳ عدد بود رشد خیره کننده ۲۸ هزار درصدی نشان می‌داد.
سردار امان‌اللهی در پایان از کشف چهار هزار و ۴۳۶ قطعه لوازم یدکی خودرو نیز خبر داد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.