جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

طرح احداث بندر خشک در کرمانشاه بایدبرای ارائه به سرمایه گذاران تهیه شود
17 مرداد 1397 - 10:40
شناسه : 8395
0
استاندار کرمانشاه تاکید کرد طلوع‌‌کرمانشاه :

استاندار کرمانشاه گفت:با توجه به برگزاری همایش سرمایه گذاری ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان کرمانشاه در آبان ماه امسال درتهران بر تهیه طرح بندر خشک تاکید کرد.

پ
پ
به گزارش  طلوع کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه امروز چهارشنبه در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت: به این منظور باید بسته قابل ارائه به سرمایه گذاران در دسترس باشد که بتوانیم سرمایه گذاران را به این منظور جذب کنیم.
وی افزود: در حال حاضر یک سرمایه گذار برای احداث بندر خشک اعلام آمادگی کرده و برای اجرای این پروژه ۹۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری می‌کند.
وی در خصوص احداث بیمارستات پاوه خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این بیمارستان تقریبا تکمیل شده است باید هرچه سریعتر به دانشگاه علوم پزشکی به طور موقت تحویل داده شود که بتوانند جهت بهره برداری آن را تجهیز کنند.
وی ادامه داد: درحال حاضر حدود ۳ هزار واحد مسکن مهر با کمتر از ۳۰ درصد پیشرفت بدون متقاضی در استان وجود دارد که این تعداد بابد هرچه سریعتر تعیین تکلیف شوند و در صورت امکان به بخش خصوصی واگذار شوند.
بازوند همچنین در خصوص احداث اماکن تجاری در محل مسکن مهر‌های کرمانشاه بیان داشت: در این راستا باید سهم شهرداری و مسکن و شهرسازی در اجرای این پروژه‌ها به کمتر از ۳۰ درصد کاهش دهیم و فراخوان‌های مربوط برای جذب سرمایه گذار صادر شود.
وی با اشاره به احداث آزاد راه همدان-کرمانشاه اظهار داشت: این آزاد راه به زودی توسط بخش خصوصی احداث خواهد شد و بر اساس برآورد‌هایی صورت گرفته احداث هر کیلومتر از این راه ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه دارد.
بازوند در پایان به روند رو به رشد صادرات در استان اشاره کرد و گفت: به این منظور ضروری است ساخت و ساز زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی استان کرمانشاه در اولویت قرار بگیرد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.