شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

تولیدکنندگان به دنبال دریافت سود معقول!/عرضه و تقاضا تعیین کننده قیمت مرغ است/عملکرد ضعیف “تعزیرات و سازمان صمت” بیشترین ضربه را به صنعت و تولید مرغ گوشتی وارد می کند!/مسئولین استان کرمانشاه اهمیت جایگاه صنعت مرغ را نادیده گرفته اند
24 تیر 1398 - 12:29
شناسه : 89447
3
نماینده حقوقی مرغداران استان کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه- پایگاه خبری طلوع- تولید کنندگان مرغ گوشتی تنها خواستار سود معقول ۱۰ درصدی نسبت به آنالیز قیمت ها هستند!/بدنبال تغییرات در قیمت مرغ نظریات مسئولین در ارگان های مختلف متفاوت است. در همین خصوص روز گذشته مدیر کل پشیبانی امور دام استان کرمانشاه با اعلام خبر افزایش قیمت مرغ،نرخ این کالای خوراکی را بصورت زنده ۹۷۰۰ تومان و برای مصرف کننده ۱۳ هزار تومان عنوان کرد در حالیکه که امروز ” دوشنبه ۲۴ تیر ماه” (قیمت مرغ برای مصرف کننده از طرف فروشندگان در مغازه ها ۱۴هزار و ۵۰۰ تومان است!) خبرنگار پایگاه خبری طلوع کرمانشاه؛ برای پیگیری این موضوع نظریات نماینده حقوقی مرغداران استان کرمانشاه را در خصوص افزایش قیمت این کالا ،روند تولید و مشکلات تولیدکنندگان جویا شد./ شهاب مارابی با بیان اینکه در کشوری زندگی می کنیم که عنوان هفتمین تولید کننده مرغ گوشتی را در دنیا یدک می کشد گفت: صنعت مرغ بسیار حائز اهمیت است و جایگاه بسیار چشمگیری در اقتصاد کشور و استان دارد. این کالا غذای سفره های تمامی اقشار جامعه است و نمی توان اهمیت آنرا به بازی گرفت. همچنین این صنعت از چشم مسئولین افتاده است و کاملا نسبت به مشکلات و مصائب صنعت مرغ بی تفاوت هستند!/ نماینده حقوقی مرغداران استان کرمانشاه در ارتباط با تعیین نرخ مرغ با بیان اینکه سازمان صنعت و معدن طی چند ماه گذشته با بی تفاوتی خود ضربه بزرگی به تولیدکنندگان مرغ وارد کرده است ادامه داد: سرانه مصرف سالانه مرغ هر کرمانشاهی ۲۵ تا ۳۰ کیلوگرم است. مصرف مرغ در طول سال متغیر است. آمار سرانه روزانه مصرف مرغ در مهر ماه کمترین و در ماه های اسفند و شهریورماه بیشترین را به خود اختصاص می دهد. با توجه به شرایط کنونی و قیمت نهاده هاو در نظر گرفتن سود و زیان مرغداران، معقول ترین قیمت برای مرغداران ۱۰ هزار تومان و برای مصرف روزانه عموم ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان است ./وی تصریح کرد: درحال حاضر قیمت مرغ زنده درب کشتارگاه بین ۹هزار و ۵۰۰ تا ۹هزار و ۷۰۰ تومان و برای مصرف روزانه عموم ۱۴ هزار تومان است.

پ
پ

عضو اتاق فکر انجمن ایران در ارتباط با تعادل قیمت این کالای خوراکی پر مصرف و مشکل اساسی تولیدکنندگان مرغ با بیان اینکه ضعف عملکرد هیات های نظارت و بازرسی استان کرمانشاه از مهم ترین مشکلات صنعت مرغ گوشتی است گفت: پشتیبانی امور دام ۲۰ تا ۴۰ درصد  نهاده ها را در اختیار تولید کنندگان قرار می دهد همچنین عدم نقدینگی تولیدکنندگان نیز از مشکلات اساسی تولید مرغ است.

شهاب مارابی  در ادامه با بیان اینکه تعزیرات عامل اصلی ورشکستی تولید کنندگان مرغ است گفت: تولید کنندگان مرغ گوشتی تنها خواستار سود معقول ۱۰ درصدی نسبت به آنالیز قیمت ها هستند ، همانطور که افزایش قیمت مرغ جرم محسوب می شود کاهش قیمت مرغ نیز قطعا باید جرم محسوب شود! چرا تعزیرات استان کرمانشاه و سازمان صمت در زمان پایین آمدن نرخ مرغ سکوت می کنند؟!

شهاب مارابی در ادامه با گلایه از عملکرد برخی رسانه ها به خبرنگار طلوع کرمانشاه گفت: در زمانی که قیمت مرغ افزایش پیدا میکند رسانه ها  به طرف ما هجوم می آورند و زمانی که قیمت کاهش پیدا می کند هیچ خبری از حمایت رسانه از تولیدکنندگان داخلی نیست!

در کرمانشاه حدود۹۰۰ واحد مرغداری فعال وجود دارد که این واحدها می توانندسالانه ۱۱ میلیون قطعه جوجه ریزی کنند.

خبرنگارطلوع کرمانشاه

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.