جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

تأخیر حضور برای وزن کشی ۳ کشتی گیر کرمانشاهی را از رقابت ها حذف کرد
19 مهر 1397 - 9:56
شناسه : 9653
1
سرمربی تیم کشتی رعد پدافند کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

تیم کشتی رعد پدافند که به نام تیم کرمانشاه در رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد کشور حضور داشت، اواسط هفته جاری پیش از دیدار با تیم راه و شهرسازی گلستان تنها به علت یک دقیقه تاخیر سه کشتی گیر خود در سالن وزن‎کِشی، از این رقابت ها حذف شد.
جعفر دلیری سرمربی تیم کشتی رعد پدافند کرمانشاه بابیان اینکه طبق برنامه زمان بندی لیگ برتر کشتی، تیم رعد پدافند کرمانشاه ۱۵ مهر میزبان تیم راه و شهرسازی گلستان بود، اظهارکرد: صبح روز مسابقه سه نفر از کشتی گیران را برای کاهش وزن به سونای باشگاه برق بردیم.
وی تصریح کرد: از آنجایی که ساعت وزن کشی از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۱ صبح اعلام شده بود، مقرر شد این سه کشتی گیر قبل از شروع وزن کشی در سالن مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) حضور داشته باشند که متاسفانه اشتباها و به زعم اینکه وزن کشی در خانه کشتی کرمانشاه انجام می گیرد، به این محل رفته بودند.سرمربی تیم کشتی رعد پدافند کرمانشاه تصریح کرد: هرچند که تنها به فاصله کمتر از یک دقیقه پس از پایان وزن کشی این سه کشتی گیر خود را به سالن رساندند، اما مربیان تیم راه و شهرسازی گلستان تاخیر را قبول نکردند و داوران ناچار به اعلام پیروزی این تیم بدون برگزاری مسابقه شدند.

پ
پ
وی اضافه کرد: هفت کشتی گیر ما در سالن وزن کشی شده بودند، اما طبق اساسنامه فدراسیون برای انجام بازی باید هشت کشتی گیر وزن کشی می کردند.
دلیری بابیان اینکه تاکنون در هیچ مسابقه ای چنین موردی را مشاهده نکرده ایم، گفت: کشتی ورزشی است که همه آن را به نام جوانمردی و پهلوانی می شناسند، اما در این مسابقه شاهد بودیم که به این موضوع بی توجهی شد.
وی افزود: از طریق فدراسیون کشتی نیز پیگیری هایی را انجام دادیم که فدراسیون اعلام کرد که قانون در این مسابقه اعمال شده و جای اعتراض نیست.
سرمربی تیم کشتی رعد پدافند اعلام کرد: تیم کشتی رعد پدافند از جمله تیم های زیرمجموعه تربیت بدنی ارتش در تهران است که باتوجه به نیاز کشتی استان کرمانشاه، پیش از برگزاری مسابقات لیگ برتر با درخواست و رایزنی آن را به کرمانشاه منتقل کردیم.
وی خاطرنشان کرد: پس از حذف تیم رعد پدافند از لیگ برتر کشتی نیز از فرماندهی تربیت بدنی ارتش کشور قول گرفتیم که این تیم را در کرمانشاه حفظ کنیم تا به ارتقاء کشتی این استان کمک کند./ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.