چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20847 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب برای مقابله با «سقط» همه دستگاه‌ها پای کار بیایند کتمان موضوع و یا بیان ناقص آن موجب شبه سازی در اذهان می شود/ سخنان رییس شورای شهر درخصوص بودجه شهرداری کذب است/تحقق ۷۰درصدی بودجه شهرداری کرمانشاه نرخ جدید کرایه اتوبوس و تاکسی درون شهری اعلام شد گوشت دام کرمانشاه بالاترین کیفیت را دارد/مافیای دام موجب گرانی گوشت می شود ۴۱ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کرمانشاه ایمن شد توافقات امیدبخش برای راه آهن کرمانشاه – خسروی و قطار شهری ۹۵درصد متقاضیان کارت ملی خود را دریافت کرده اند ثبت ۳۰ حادثه کوهستان از ابتدای امسال در کرمانشاه تبریک شهردار کرمانشاه به مناسبت روز شوراها سامانه بارشی قوی در راه کرمانشاه خطراتی که «روغن کرمانشاهی» را تهدید می‌کند تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟ یک روانپزشک نسبت به مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور هشدار داد آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟ عملیات نجات خودروی گرفتارشده با ۶ نفر سرنشین آن از رودخانه زمکان در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟

کرمانشاه شهر صفا، دوستی و مهربانی است
26 اسفند 1400 - 9:11
شناسه : 277048
1
شهردار کرمانشاه؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-دکتر نادر نوروزی در مراسم آیین جهانی نوروز که با حضور مهمانان داخلی و خارجی، مسؤلین لشگری، کشوری و استانی در محوطه تاریخی تاق بستان برگزار شد اظهار داشت: کرمانشاه شهر غیرت و شجاعت، مردانگی و پهلوانی است/ کرمانشاه با حضور اقوام و مذاهب مختلف، شهر صلح و دوستی، صفا و همکاری است/شهردار کلان‌شهر کرمانشاه با بیان رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: کرمانشاه شهر جنگ است، این شهر در طول دوران جنگ تحمیلی استوار ماند همچون صخره و مردمانش هیچ گاه مهاجرت نکردند/کرمانشاه پیشینه تمدنی دارد، از هخامنشیان و ساسانی تا امروز که بعنوان سمبلی در کشور می‌درخشد/وی با بیان اینکه مردم این دیار بعنوان مدافع کشور همواره دفع بلا و خطر کرده اند گفت: کرمانشاه مردمی مرز نشین، پرتلاش و مهربان دارد/مهمان دوستی و مهمان نوازی دو ویژگی دیگر مردم سینه ستبر ایران اسلامی بود که شهردار کلان‌شهر کرمانشاه در این مراسم بدان ها اشاره و بیان کرد: اگر مهمانی وارد کرمانشاه شود، احساس غربت ندارد/امیدواریم امروز مهمانان ما روز خوبی داشته و منتقل کننده زیبایی های کرمانشاه باشند چراکه اینجا شهر آرامش و دوستی و مهمان نوازی است.

پ
پ

شهردار کرمانشاه گفت: وجود قوم های مختلف در کرمانشاه نشان می‌دهد که کرمانشاه شهر دوستی، صفا و مهربانی است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شهرداری کرمانشاه، دکتر نادر نوروزی در مراسم آیین جهانی نوروز که با حضور مهمانان داخلی و خارجی، مسؤلین لشگری، کشوری و استانی در محوطه تاریخی تاق بستان برگزار شد اظهار داشت: کرمانشاه شهر غیرت و شجاعت، مردانگی و پهلوانی است.

وی با اشاره به حضور قوم های مختلف در کرمانشاه افزود: کرمانشاه با حضور اقوام و مذاهب مختلف، شهر صلح و دوستی، صفا و همکاری است.

شهردار کلان‌شهر کرمانشاه با بیان رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: کرمانشاه شهر جنگ است، این شهر در طول دوران جنگ تحمیلی استوار ماند همچون صخره و مردمانش هیچ گاه مهاجرت نکردند.

نوروزی ادامه داد: کرمانشاه پیشینه تمدنی دارد، از هخامنشیان و ساسانی تا امروز که بعنوان سمبلی در کشور می‌درخشد.

وی با بیان اینکه مردم این دیار بعنوان مدافع کشور همواره دفع بلا و خطر کرده اند گفت: کرمانشاه مردمی مرز نشین، پرتلاش و مهربان دارد.

مهمان دوستی و مهمان نوازی دو ویژگی دیگر مردم سینه ستبر ایران اسلامی بود که شهردار کلان‌شهر کرمانشاه در این مراسم بدان ها اشاره و بیان کرد: اگر مهمانی وارد کرمانشاه شود، احساس غربت ندارد.

نوروزی در پایان با بیان اینکه مهر و دوستی صفت برجسته مردم کرمانشاه است خاطرنشان کرد: امیدواریم امروز مهمانان ما روز خوبی داشته و منتقل کننده زیبایی های کرمانشاه باشند چراکه اینجا شهر آرامش و دوستی و مهمان نوازی است.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.