شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20832 تعداد نوشته های امروز : 3×

آخرین خبرها

یک روانپزشک نسبت به مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور هشدار داد آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟ عملیات نجات خودروی گرفتارشده با ۶ نفر سرنشین آن از رودخانه زمکان در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد

کاشی‌کاژه بزرگ‌ترین واحد تولید کاشی و سرامیک ایران/ بِرندی کرمانشاهی که نیازمند حمایت است
16 فروردین 1397 - 15:05
شناسه : 6382
2
طلوع گزارش می‌دهد؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

یکی از موفق ترین کارخانه های سطح استان کرمانشاه که در سطح کشور نیز توانسته است به خوبی خود را مطرح کند، شرکت صنعتی کاشی کاژه است و این شرکت بزرگترین واحد تولید کاشی و سرامیک در کشور است.

پ
پ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی طلوع کرمانشاه، یکی از موفق ترین کارخانه های سطح استان کرمانشاه که در سطح کشور نیز توانسته است به خوبی خود را مطرح کند، شرکت صنعتی کاشی کاژه است و این شرکت بزرگترین واحد تولید کاشی و سرامیک در کشور است.

عبدالرضا مصری عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه، در بازدید از کارخانه کاشی‌کاژه استان، حمایت از کالای ایرانی را تنها راه رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال دانست.

مصری در بازدید از این واحد صنعتی گفت: خوشبختانه کاشی کاژه در اقصانقاط کشورهای همسایه ما، شناخته شده و مورد قبول مردم است و عمده تولیدات کاشی کاژه به خارج از کشور صادر می شود.

وی افزود: من شنیدم که یکی از دستگاه های اجرایی استان کرمانشاه که در  حال بازسازی مناطق زلزله زده است، از کاشی و چینی آلات بهداشتی استانهای دیگر استفاده و خرید نموده است و به نظر من استاندار و مدیران استان و مردم باید با کسانیکه تولیدی در استان با بهترین کیفیت انجام می شود اما از خارج از استان خرید می کنند، برخورد نمایند.

مصری افزود: اگر کالایی در داخل استان  تولید می شود، مامور خرید دستگاه ها خارج از استان محصول را خریداری و وارد کرد یقین بدانید که فسادی در آن است. آقای استاندار و نمایندگان و دیگر مسئولان حق نیست که اجازه دهند یک متر کاشی غیرکرمانشاهی وارد کرمانشاه شود وقتی تولید به این خوبی داریم.

سیدمحمدی مدیر عامل شرکت کاشی‌کاژه نیز می گوید: مهمترین و اساسی ترین عامل موفقیت شرکت های تولیدی، حمایت است، از محصولات ما استفاده کنند. و ما را یاری دهند.

مصرف کالاهای ایرانی و تولید شده در داخل کشور، راهکاری موثر برای تقویت تولید داخل است و تنها با حمایت از تولیدکنندگان داخل شاهد رونق چرخ تولید در کشور خواهیم بود.

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.