شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20830 تعداد نوشته های امروز : 1×

آخرین خبرها

عملیات نجات خودروی گرفتارشده با ۶ نفر سرنشین آن از رودخانه زمکان در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری

پاسخ نایب رئیس فدراسیون کاراته به انتقادات “محدثه آقایی” /عدم حضور بی اجازه در اردوها دلیل حذف این ورزشکار شده است!
20 تیر 1398 - 9:04
شناسه : 87635
2
نائب رئیس فدارسیون کاراته درخصوص نحوه انتخابی تیم ملی کاراته بانوان برای مسابقات آسیایی ازبکستان و خط خوردن محدثه آقایی پاسخ داد. طلوع‌‌کرمانشاه :

افسانه باقری در مجمع انتخاباتی هیات کاراته استان کرمانشاه در پاسخ به گلایه های محدثه آقایی بانوی کارته کای کرمانشاهی در مورد محروم شدنش از حضور در تیم ملی، اظهارکرد: براساس تصمیم مسئولان فدارسیون برای مسابقات آسیایی ازبکستان قرار بر این شد که در بخش انفرادی انتخابی ها برمبنای رنکینگ ورزشکاران باشد، یعنی هرکدام از بانوان کاراته کا که رنکینگ بالاتری دارند به این مسابقات اعزام شوند./وی افزود: باتوجه به این شاخص در وزن مثبت ۶۸ کیلوگرم نیز بین محدثه آقایی و حمیده عباسعلی به دلیل بالاتر بودن رنکینگ عباسعلی او را برای مسابقات آسیایی انتخاب کردیم./نائب رئیس فدارسیون کاراته تاکید کرد: این طبیعی است که فدارسیون کسی را برای مسابقات آسیایی انتخاب کند که رنکینگ بالاتری داشته باشد، چرا که طلای این مسابقات ۹۰۰، نقره ۶۹۰ و برنز ۴۵۰ امتیاز برای فدراسیون در پی دارد./وی افزود: هرکس دیگری هم جای سرمربی تیم ملی کاراته بانوان بود، همین کار را انجام می داد. باید حق داد که ورزشکاری که برایش حدود یک میلیارد تومان هزینه صرف شده و در مسابقات کاراته وان و لیگ های برتر مختلف حضور پیدا کرده در اولویت اعزام قرار گیرد.

پ
پ

باقری تصریح کرد: البته زمانی هم که از کادر فنی تیم ملی پرسیدم که چرا محدثه آقایی در اردوها نیست، عنوان شد که ایشان در هیچکدام از اردوها حضور نداشته و حتی کسب اجازه هم نکرده است. تنها یک بار به اردو آمده و آن هم بیان کرده تا بعد از امتحانات به اردو بر نمی گردد.

وی تاکید کرد: بازیکنی که تابع نباشد، سرمربی می تواند او را در اردوهای بعدی راه ندهد.

نائب رئیس فدارسیون کاراته در ادامه اعلام کرد: در بخش تیمی هم برای مسابقات آسیایی بصورت ۱۰۰ درصدی انتخاب را برعهده سرمربی گذاشتیم که ایشان هم با مسئولیت خود نفراتی را به فدارسیون معرفی کرد.

وی همچنین تاکید کرد: اینکه یک ورزشکار مطرح مشکلاتی که در فدراسیون دارد را در رسانه عمومی مطرح می کند، درست نیست و بهتر این بود که در داخل خانواده مشکل را مطرح می کرد تا آن را حل می کردیم.

منبع:ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.