جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

زندانیان مانوس با قرآن کریم ازتاسیسات ارفاقی.عفو و تخفیف مجازات برخوردار می شوند
29 مهر 1397 - 9:25
شناسه : 10098
0
دکتر محمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمانشاه طلوع‌‌کرمانشاه :

تعداد ۸۱۹ نفر از محکومان زندانی با شرکت در طرح قرآنی حبل المتین که با هدف آموزش، اصلاح و ایجاد تغییر در رفتار زندانیان، در زندان های استان کرمانشاه اجرا شده است. موفق به حفظ جزء هایی از قرآن کریم شدند.دکتر محمدحسین صادقی گفت: در این طرح زندانیان با بهره مندی بهینه و مناسب از وقت خود در زندان به فراگیری مفاهیم قرآن، تدبر درآیات و معانی آن و نیز حفظ قرآن می پردازند که علاوه بر برکات معنوی وآثار آن در رفتار فردی و اجتماعی زندانیان موجب بهره مندی آنان از تاسیسات ارفاقی نظیر عفو و تخفیف مجازات می شود.

پ
پ

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمانشاه با اشاره به اینکه طرح حبل المتین به ابتکار ریاست محترم کل دادگستری کرمانشاه در زندان های استان اجرایی شده گفت: انس با مفاهیم ژرف قرآنی، سیر اصلاح ، تربیت وباز پذیری اجتماعی را برای زندانیان هموارتر نموده و مسیرزندگی آنها را تغییر می دهد. ضمن اینکه اجتماع نیز از عواقب وعوارض ناشی از تکرار جرم در امان خواهد بود.
صادقی اظهار داشت: از ابتدای اجرای این طرح تا کنون ۸۱۹ نفر از محکومان زندانی موفق به حفظ قرآن شده اند که ازاین تعداد ۴۲۶ نفر یک جزء،۱۹۷نفر و جزء، ۱۴۰ نفر سه جزء، ۲۳ نفر چهار جزء، ۹ نفر پنج جزء، ۳ نفر شش جزء و بیشتر را حفظ کرده اند و افراد کم سواد نیز که توانایی حفظ ندارند با حفظ قصص قرآنی در این طرح شرکت کرده اند.
وی افزود: با توجه به نتایج ارزشمند اجرای این طرح در سطح زندان های استان ، بی شک این تجربه ی موفق قابلیت الگوبرداری و اجرایی شدن در سطح زندان های سراسر کشور را دارد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.