شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20834 تعداد نوشته های امروز : 5×

آخرین خبرها

مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟ یک روانپزشک نسبت به مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور هشدار داد آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟ عملیات نجات خودروی گرفتارشده با ۶ نفر سرنشین آن از رودخانه زمکان در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند

آغاز ثبت نام “مسکن ملی” از ۱۶ آذر در کرمانشاه/ فقط افراد بی‌خانه و زمین ثبت نام کنند
13 آذر 1398 - 10:53
شناسه : 144445
2
طلوع‌‌کرمانشاه :

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی کرمانشاه از آغاز ثبت نام طرح “مسکن ملی” در کرمانشاه از ۱۶ آذرماه خبر داد/عبدالرضا غفوری با اشاره به استارت پروژه مسکن ملی در کشور از ابتدای مهرماه امسال، گفت: این طرح بطور همزمان در همه استانهای کشور شروع شد و در کرمانشاه نیز در مرحله تامین زمین برای اجرای این پروژه قرار داریم/وی با اشاره به شروع ثبت نام مسکن ملی در کرمانشاه از ۱۶ آذرماه، گفت: افراد متقاضی باید با مراجعه به سامانه اقدام طرح ملی به نشانی tem.mrud.ir مراجعه کنند/غفوری در خصوص شرایط افراد برای دریافت مسکن ملی، گفت: این واحدها تنها به افرادی داده می‌شود که زمین، ساختمان و یا تسهیلات یارانه ای خرید و ساخت مسکن دریافت نکرده باشند و نیز از تاریخ اول فروردین ۱۳۸۴ فاقد هرگونه سابقه مالکیت شخصی ملک یا زمین باشند/وی افزود: همچنین این واحدها به افراد متاهل داده می‌شود و این افراد باید در شهری که متقاضی دریافت مسکن ملی در آن شده‌اند، پنج سال سابقه سکونت داشته باشند/این مسئول خاطرنشان کرد: در کنار مردان سرپرست خانوار، زنان سرپرست خانوار و نیز دختران مجرد بالای ۳۵ سال نیز می‌توانند برای دریافت این واحدها ثبت نام کنند/غفوری با بیان اینکه چارچوب تخصیص این واحدها و ساخت آنها مشابه “مسکن مهر” است، گفت: تنها در بحث تسهیلات این واحدها تفاوت‌هایی وجود دارد، از جمله اینکه رقم تسهیلات بیشتر بوده و بین ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان به ازای هر واحد با نرخ سود ۱۸ درصد است و بازپرداخت آن نیز ۱۲ ساله در نظر گرفته شده است.

پ
پ

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: افراد متقاضی برای دریافت این واحدها باید سهم آورده داشته باشند.

غفوری در خصوص قیمت تمام شده این واحدها یادآور شد: برآورد صورت گرفته برای هزینه ساخت هر متر از این واحدها در استان بین دو تا ۲٫۵ میلیون تومان است که هزینه‌های جانبی مانند پروانه ساخت هم به آن اضافه می‌شود و بخشی از این اعتبار از طریق تسهیلات و بخشی هم از طریق سهم آورده مردم تامین می‌شود.

این مسئول از برنامه ریزی برای ساخت ۱۵۰۰ واحد در فاز اول این طرح در شهر کرمانشاه خبر داد و افزود: در سایر شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان نیز که متولی آن بنیاد مسکن است، در فاز اول طرح در مجموع ۱۷۰۰ واحد ساخته می‌شود.

وی یادآور شد: با توجه به انجام مطالعات جامع مسکن در برخی شهرها نیاز به ساخت این واحدها نیست و برای همین این طرح در همه شهرهای استان اجرا نمی‌شود/ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.