یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20840 تعداد نوشته های امروز : 5×

آخرین خبرها

۹۵درصد متقاضیان کارت ملی خود را دریافت کرده اند ثبت ۳۰ حادثه کوهستان از ابتدای امسال در کرمانشاه تبریک شهردار کرمانشاه به مناسبت روز شوراها سامانه بارشی قوی در راه کرمانشاه خطراتی که «روغن کرمانشاهی» را تهدید می‌کند تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟ یک روانپزشک نسبت به مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور هشدار داد آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟ عملیات نجات خودروی گرفتارشده با ۶ نفر سرنشین آن از رودخانه زمکان در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند

هوای کرمانشاه بارانی و برفی می‌شود
25 دی 1399 - 10:31
شناسه : 264003
0
مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: از اواخر وقت امروز تا عصر فردا جمعه سامانه ناپایدار شرایط جوی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع- در خصوص وضعیت جوی استان طی روزهای آینده، اظهار داشت: طبق تحلیلی که صبح امروز از نقشه‌ها داشتیم از اواخر وقت امروز (پنجشنبه) تا عصر فردا جمعه سامانه ناپایدار شرایط جوی را تحت تاثیر قرار می‌دهد./وی ادامه داد: این سامانه ضمن افزایش دمای شبانه در بعضی ساعات باعث وزش باد نسبتا شدید و بارندگی در سطح استان می‌شود، وزش باد شدید ناشی از این سامانه ممکن است هوای استان را به ویژه در نواحی مرزی کم و بیش غبارآلود کند./مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: بارش در روز جمعه در نواحی اورامانات شدت بیشتری دارد و احتمالا در نواحی سردسیر، کوهستانی، گردنه‌های استان و در پاره‌ای نقاط از نواحی معتدل به شکل برف هم دیده خواهد شد./وی خاطرنشان کرد: برای روز شنبه کاهش نسبی دمای شبانه و مه صبحگاهی دور از انتظار نیست.

پ
پ

خسروی از ورود سامانه ناپایدار و موج بعدی بارش طی روزهای یکشنبه تا سه شنبه هفته آینده خبر داد و گفت: این بارش‌ها  در نواحی سردسیر همچون شهرستان‌های سنقر و کنگاور، گردنه‌ها و ارتفاعات استان به شکل برف خواهد بود.

وی با بیان اینکه همچنان روزهای سردی را سپری می‌کنیم، گفت: حداقل دمای امروز شهر کرمانشاه به سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر رسیده و پیش‌بینی می‌شود حداکثر دمای هوی شهر به ۱۴ درجه سانتی‌گراد برسد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.