شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

مردم واحد‌های مسکونی بلا استفاده خود را در اختیار گردشگران قرار دهند
04 اسفند 1397 - 23:13
شناسه : 26938
0
طلوع‌‌کرمانشاه :

دومین جلسه ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی در شهرستان هرسین به ریاست فرماندار و با حضور سایر اعضا در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد/امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین در این جلسه طی سخنانی بر اجرای کلیه مصوبات این ستاد تاکید کرد و گفت : مصوبات ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی می‌بایست در جهت ارائه خدمت هر چه بهتر به مسافران و گردشگران باشد و در صورت عدم اجرای مصوبات با خاطیان برخورد خواهد شد/شاه آبادی در بخش دیگری از سخنانش بر توسعه گردشگری روستایی تاکید کرد و از مسئولین مربوطه خواست با زیباسازی و ارائه خدمات هرچه بهتر در روستا‌های هدف گردشگری به توسعه صنعت توریسم و ایجاد درآمد در روستا‌ها کمک کنند/فرماندار هرسین همچنین تصریح کرد: در بحث ایجاد نمایشگاه در سایت تاریخی بیستون از ظرفیت شهرستان و افراد بومی واجد شرایط استفاده خواهیم کرد/فرماندار هرسین در ادامه سخنانش از شهروندان هرسینی خواست در راستای توسعه گردشگری شهرستان هرسین واحد‌های بلا استفاده خود را به مسافران و گردشگران اجاره دهند.

پ
پ

دومین جلسه ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی در شهرستان هرسین به ریاست فرماندار و با حضور سایر اعضا در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.

امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین در این جلسه طی سخنانی بر اجرای کلیه مصوبات این ستاد تاکید کرد و گفت : مصوبات ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی می‌بایست در جهت ارائه خدمت هر چه بهتر به مسافران و گردشگران باشد و در صورت عدم اجرای مصوبات با خاطیان برخورد خواهد شد.

بهسازی و نوسازی سرویس‌های بهداشتی عمومی، زیبا سازی مبادی ورودی و خروجی، روکش و مرمت آسفالت، جمع آوری نخاله‌های ساختمانی، جمع آوری و رفع سد معبر، آماده سازی و تجهیز محل‌های اسکان و آماده باش صد در صدی ادارات خدمات رسان از موضوعاتی که توسط فرماندار هرسین بر اجرای آن تاکید شد.

شاه آبادی در بخش دیگری از سخنانش بر توسعه گردشگری روستایی تاکید کرد و از مسئولین مربوطه خواست با زیباسازی و ارائه خدمات هرچه بهتر در روستا‌های هدف گردشگری به توسعه صنعت توریسم و ایجاد درآمد در روستا‌ها کمک کنند.

فرماندار هرسین همچنین تصریح کرد: در بحث ایجاد نمایشگاه در سایت تاریخی بیستون از ظرفیت شهرستان و افراد بومی واجد شرایط استفاده خواهیم کرد.

امیر شاه آباد بررسی عملکرد خبازی‌ها در ایام تعطیلات نوروز را از دیگر وظائف مهم این ستاد برشمرد و افزود: خبازی‌ها در ایام تعطیلات رسمی نوروز مجاز به تعطیلی نمی‌باشند و باید طبق برنامه‌های قبلی و تعطیلی‌های قانونی خود اقدام نمایند.

فرماندار هرسین در ادامه سخنانش از شهروندان هرسینی خواست در راستای توسعه گردشگری شهرستان هرسین واحد‌های بلا استفاده خود را به مسافران و گردشگران اجاره دهند.

امیر شاه آبادی در پایان سخنانش از عدم برخورد با افرادی که اقدام به ریختن نخاله در حاشیه شهر و راه‌ها میکند به شدت انتقاد کرد و اظهار داشت: ادارات متولی طی جلسه‌ای با این افراد که قبلا شناسایی شده اند اتمام حجت نمایند/خبرنگاران

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.