جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

۴۷۱ هزار نفر از اماکن تاریخی کرمانشاه دیدن کردند
09 مهر 1401 - 13:46
شناسه : 280768
1
در 6 ماهه اول امسال؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

به گفته معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه، در شش ماهه اول امسال حدود ۴۷۱ هزار نفر از اماکن تاریخی کرمانشاه بازدید کرده اند/علی صابر، بااشاره به رشد قابل توجه بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، اظهار کرد: در شش ماهه امسال به نسبت مدت مشابه سال گذشته که درگیر شیوع بیماری کرونا بودیم، میزان بازدید از اماکن تاریخی استان رشد بسیار بالایی را نشان می دهد/طی شش ماهه امسال حدود ۴۷۱ هزار و ۳۱۶ نفر از اماکن تاریخی دارای ورودی استان بازدید کرده اند، درحالیکه آمار بازدید از این بناها و آثار تاریخی طی کل سال گذشته حدود ۲۶۰ هزار نفر بوده است/معاون گردشگری استان کرمانشاه با بیان اینکه طی این مدت تاق بستان همانند سالهای گذشته پربازدیدترین محوطه تاریخی استان بوده، افزود: در این مدت ۲۸۰ هزار و ۴۳۸ نفر از محوطه تاریخی تاق بستان دیدن کردند/همچنین محوطه جهانی بیستون هم از ابتدای فروردین ماه تا پایان شهریور، میزبان ۱۴۶ هزار و ۹۷۳ گردشگر بوده است/تکیه معاون الملک با ۱۶ هزار و ۵۴۲ نفر، معبد آناهیتا با ۱۵ هزار و ۶۴۰ نفر و تکیه بیگلربیگی هم با یازده هزار و ۷۲۳ گردشگر در رتبه های بعدی قرار دارند.

پ
پ

به گفته معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه، در شش ماهه اول امسال حدود ۴۷۱ هزار نفر از اماکن تاریخی کرمانشاه بازدید کرده اند.

علی صابر، بااشاره به رشد قابل توجه بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، اظهار کرد: در شش ماهه امسال به نسبت مدت مشابه سال گذشته که درگیر شیوع بیماری کرونا بودیم، میزان بازدید از اماکن تاریخی استان رشد بسیار بالایی را نشان می دهد.

وی ادامه داد: طی شش ماهه امسال حدود ۴۷۱ هزار و ۳۱۶ نفر از اماکن تاریخی دارای ورودی استان بازدید کرده اند، درحالیکه آمار بازدید از این بناها و آثار تاریخی طی کل سال گذشته حدود ۲۶۰ هزار نفر بوده است.

معاون گردشگری استان کرمانشاه با بیان اینکه طی این مدت تاق بستان همانند سالهای گذشته پربازدیدترین محوطه تاریخی استان بوده، افزود: در این مدت ۲۸۰ هزار و ۴۳۸ نفر از محوطه تاریخی تاق بستان دیدن کردند.

وی تصریح کرد:  همچنین محوطه جهانی بیستون هم از ابتدای فروردین ماه تا پایان شهریور، میزبان ۱۴۶ هزار و ۹۷۳ گردشگر بوده است.

صابر یادآورشد: تکیه معاون الملک با ۱۶ هزار و ۵۴۲ نفر، معبد آناهیتا با ۱۵ هزار و ۶۴۰ نفر و تکیه بیگلربیگی هم با یازده هزار و ۷۲۳ گردشگر در رتبه های بعدی قرار دارند/ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.