شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20835 تعداد نوشته های امروز : 6×

آخرین خبرها

تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟ یک روانپزشک نسبت به مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور هشدار داد آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟ عملیات نجات خودروی گرفتارشده با ۶ نفر سرنشین آن از رودخانه زمکان در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید

فان خال: هواداران حق دارند جام جهانی را تحریم کنند
25 آبان 1401 - 19:34
شناسه : 281692
2
طلوع‌‌کرمانشاه :

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند به حمایت از ایده تحریم جام جهانی از سوی هواداران پرداخت.

پ
پ

به گزارش ایسنا و به نقل از بی ساکر، لوییس فان خال، سرمربی هلند روز چهارشنبه گفت هوادارانی که جام جهانی قطر را تحریم کردند در این کار حق داشتند.

فان خال که تیمش در اولین دیدار باید در جام جهانی به دیدار سنگال برود گفت: من فکر می‌کنم حق با هواداران است که جام جهانی را تحریم کردند. با این حال من روی عملکرد تیم خودم متمرکز هستم. امیدوارم که ما آن‌قدر فوق‌العاده بازی کنیم که در پایان مسابقات، وقتی در فینال هستیم همه ببینند که ما چقدر خوب هستیم.

برخی از هواداران به ویژه در اروپا جام جهانی امسال را تحریم کردند زیرا رفتار قطر با کارگران مهاجر و زنان در کانون توجه قرار گرفته است.

فدراسیون فوتبال هلند اخیراً از درخواست جیانی اینفانتینو، رییس فیفا برای تمرکز بر فوتبال در طول مسابقات انتقاد کرد.

فان خال در ادامه افزود: ما نباید فراموش کنیم که فرهنگ کاملاً متفاوتی در این‌جا در قطر وجود دارد. ما هم‌چنین می‌توانیم به فرهنگ خودمان نگاه کنیم و ببینیم که آیا اوضاع در کشور خودمان واقعاً عالی است یا خیر. الان خانواده من و دوستانم برای پیدا کردن یک مکان در قطر با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند.

فان خال ۷۱ ساله اعلام کرده است که پس از جام جهانی از هدایت تیم ملی فوتبال هلند کناره‌گیری خواهد کرد.

انتهای پیام

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.