شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

نشست مدیرعامل گروه سایپا با مسئولین سازمان بسیج کارگری تهران بزرگ
08 آذر 1401 - 22:58
شناسه : 282511
1
طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در جمع مسئولان سازمان بسیج کارگران و کارخانجات تهران بزرگ و اعضای شورای پایگاه بسیج سایپا فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

پ
پ

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ محمدعلی تیموری در این نشست گفت: بسیج یادگار حضرت امام (ره) و فرهنگ بسیج همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند نشأت گرفته از روحیه ی ایمان و ایثار توأم با تلاش انقلابی  است که می توان با جاری کردن این فرهنگ در سازمان بسیاری از مشکلات را پشت سر گذاشت.

او افزود: در حوزه درون سازمانی و تولید باید فرهنگ و منش بسیج ساری و جاری شود و در حوزه کیفیت، همه کارکنان برای افزایش کیفی محصول تلاش نمایند و این فرهنگ متعالی باید در زنجیره کیفیت، کاهش هزینه ها و جلوگیری از هدر رفت پول و سرمایه و سایر عملکرد سازمانی نیز اجرایی شود.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: آرامش و امنیت جامعه لازمه آرامش در داخل سیستم است و باید با تولید محصول مناسب، با کیفیت و در خور شان مردم کشورمان، رضایت مندی را افزایش داد و بر همین اساس باید همه تلاش کنیم تا مشکلات موجود را برطرف کنیم.

در ادامه این مراسم سرهنگ قاسم ممی خانی، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات تهران بزرگ هم ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج گفت: از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان ایران به روش های مختلفی چون راه اندازی جنگ های فیزیکی، نرم، سیاسی، اقتصادی و اکنون ترکیبی در تلاش هستند که به این انقلاب ضربه بزنند که خوشبختانه با هوشیاری و بصیرت مردم شکست خورده اند.

 او افزود: بسیج در حوزه ماموریت های تخصصی، رفع موانع تولید را دنبال می کند و خوشبختانه از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون بالغ بر ۱۱۴ موضوع شناسایی و با پیگیری های انجام شده در وزارت خانه ها و سازمان های مرتبط بسیاری از آنها به نتیجه رسیده و بقیه نیز در دست پیگیری جهت رسیدن به نتیجه مطلوب است.

گفتنی است در پایان این برنامه کارت بسیج افتخاری فعال از سوی سازمان بسیج کارگری و کارخانجات تهران بزرگ برای مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا صادر و به ایشان اهدا شد

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.