جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

در جام تختی کشتی می‌گیرم
09 بهمن 1401 - 12:38
شناسه : 284938
2
یدالله محبی: طلوع‌‌کرمانشاه : یدالله محبی، از آغاز تمرینات آمادگی جسمانی‌اش برای بازگشت به رقابت‌های کشتی خبر داد و اظهار کرد:حدود شش ماه پش در مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی برای مسابقات جهانی از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شدیدی شدم/خوشبختانه دکتر کیهانی در سریعترین زمان ممکن آسیب دیدگی‌ام را جراحی کرد که باتوجه به اینکه جراحی سنگینی بود، دوره نقاهت آن زمان‌بر شد و باید چند ماهی را دور از مسابقات سپری می‌کردم/آزادکار وزن 125 کیلوگرم کشتی ایران تصریح کرد:در حال حاضر پس از گذشت حدود شش ماه از جراحی‌ام، دوباره تمرینات آمادگی جسمانی را شروع کرده‌ام تا به مسابقات بازگردم/باتوجه به تمریناتی که اکنون پشت سر می‌گذرانم، برای مسابقات جام تختی روی تشک مسابقات حاضر خواهم شد تا وارد چرخه انتخابی تیم ملی شوم/این کشتی گیر کرمانشاهی در ادامه به وجود رقبایی قدرتمند در وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان اشاره کرد و گفت: کشورمان طی چند سال گذشته در سنگین وزن دنیا همواره روی سکو رفته و چند مدعی خوب و طراز اول را در این وزن داریم که نقطه قوتی برای کشتی ما به شمار می‌رود/وی با بیان اینکه از نزدیک مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور را دیده، گفت:کشتی‌ها را دیدم، سطح آنها خوب بود و می‌توان گفت که این فرآیند انتخابی تیم ملی باعث ایجاد انگیزه بیشتر در کشتی گیران شده است.
منبع : ایسنا
پ
پ

 سنگین وزن کشتی آزاد ایران گفت: باتوجه به بهبود مصدومیتم، تمرینات خود را از سر گرفته‌ام.  

یدالله محبی، از آغاز تمرینات آمادگی جسمانی‌اش برای بازگشت به رقابت‌های کشتی خبر داد و اظهار کرد: حدود شش ماه پش در مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی برای مسابقات جهانی از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شدیدی شدم.

وی ادامه داد: خوشبختانه دکتر کیهانی در سریعترین زمان ممکن آسیب دیدگی‌ام را جراحی کرد که باتوجه به اینکه جراحی سنگینی بود، دوره نقاهت آن زمان‌بر شد و باید چند ماهی را دور از مسابقات سپری می‌کردم.

آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی ایران تصریح کرد: در حال حاضر پس از گذشت حدود شش ماه از جراحی‌ام، دوباره تمرینات آمادگی جسمانی را شروع کرده‌ام تا به مسابقات بازگردم.

وی افزود: باتوجه به تمریناتی که اکنون پشت سر می‌گذرانم، برای مسابقات جام تختی روی تشک مسابقات حاضر خواهم شد تا وارد چرخه انتخابی تیم ملی شوم.

این کشتی گیر کرمانشاهی در ادامه به وجود رقبایی قدرتمند در وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان اشاره کرد و گفت: کشورمان طی چند سال گذشته در سنگین وزن دنیا همواره روی سکو رفته و چند مدعی خوب و طراز اول را در این وزن داریم که نقطه قوتی برای کشتی ما به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه از نزدیک مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور را دیده، گفت: کشتی‌ها را دیدم، سطح آنها خوب بود و می‌توان گفت که این فرآیند انتخابی تیم ملی باعث ایجاد انگیزه بیشتر در کشتی گیران شده است.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.