شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

آمادگی آموزش‌وپرورش کرمانشاه برای برپایی کلاس‌های درس فوق‌العاده
10 بهمن 1401 - 12:06
شناسه : 284958
5
 مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه؛ طلوع‌‌کرمانشاه :  سلمان محمدی ، با اشاره به آمادگی آموزش و پرورش برای برگزاری کلاس‌های درس فوق العاده برای دانش‌آموزان، گفت: هیچ مشکلی برای برگزاری کلاس‌های درس فوق العاده در مدارس استان در صورت نیاز، نداریم/با توجه به اعلام معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش برگزاری هر نوع کلاس فوق العاده در مدارس استان منوط به تامین بودجه از سوی سازمان برنامه و بودجه است، لذا در صورتی که نیاز به برگزاری کلاس‌های درس فوق العاده برای دانش‌آموزان استان باشد و سازمان برنامه و بودجه اعتبار آن را بدهد، کلاس‌های فوق العاده را برپا خواهیم کرد/ البته تعطیلی مدارس در استان کرمانشاه از ابتدای سال تحصیلی جدید آنقدری نبوده که بخواهد به امر تعلیم و تربیت دانش آموزان لطمه بزند/این طرح که با هدف تقویت بنیه علمی دانش آموزان و جلوگیری از افت تحصیلی آنها در پساکرونا در برنامه قرار گرفته بود، توانست نقش تاثیرگذاری در جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان داشته باشد/واقعیت این است که آموزش مجازی به هیچ عنوان نمی‌تواند جای آموزش حضوری را بگیرد و هیچ آموزشی نمی‌تواند کارکردهای آموزش حضوری و ارائه مطالب درسی سر کلاس توسط معلم را داشته باشد.
منبع : ایسنا
پ
پ

 مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آمادگی آموزش و پرورش برای برگزاری کلاس‌های درس فوق العاده برای دانش‌آموزان استان در صورت نیاز خبر داد.

 سلمان محمدی ، با اشاره به آمادگی آموزش و پرورش برای برگزاری کلاس‌های درس فوق العاده برای دانش‌آموزان، گفت: هیچ مشکلی برای برگزاری کلاس‌های درس فوق العاده در مدارس استان در صورت نیاز، نداریم.

 وی ادامه داد: با توجه به اعلام معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش برگزاری هر نوع کلاس فوق العاده در مدارس استان منوط به تامین بودجه از سوی سازمان برنامه و بودجه است، لذا در صورتی که نیاز به برگزاری کلاس‌های درس فوق العاده برای دانش‌آموزان استان باشد و سازمان برنامه و بودجه اعتبار آن را بدهد، کلاس‌های فوق العاده را برپا خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: البته تعطیلی مدارس در استان کرمانشاه از ابتدای سال تحصیلی جدید آنقدری نبوده که بخواهد به امر تعلیم و تربیت دانش آموزان لطمه بزند.

وی اشاره‌ای هم به برگزاری طرح تثبیت و تعمیق یادگیری برای دانش آموزان در تابستان گذشته داشت و گفت: این طرح که با هدف تقویت بنیه علمی دانش آموزان و جلوگیری از افت تحصیلی آنها در پساکرونا در برنامه قرار گرفته بود، توانست نقش تاثیرگذاری در جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان داشته باشد.

 وی با اشاره به مزیت‌های آموزش حضوری نسبت به آموزش مجازی، گفت: واقعیت این است که آموزش مجازی به هیچ عنوان نمی‌تواند جای آموزش حضوری را بگیرد و هیچ آموزشی نمی‌تواند کارکردهای آموزش حضوری و ارائه مطالب درسی سر کلاس توسط معلم را داشته باشد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.