جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

پلمب مجدد شهربازی کرمانشاه؛ بازگشایی غیرقانونی بود
04 اردیبهشت 1398 - 17:11
شناسه : 52755
1
مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه از پلمب شهربازی کرمانشاه خبرداد و گفت: این اقدام به دنبال بازگشایی غیرقانونی و فک‌پلمب خودسرانه برای بار چندم از طرف بهره‌بردار انجام شده است طلوع‌‌کرمانشاه :

محمودرضا نیازی اظهار داشت: براساس مصوبه شورای عالی استاندارد، تجهیزات بازی مشمول مقررات استاندارد اجباری است و فعالیت تمامی تجهیزات مکان‌های تفریحی بدون تأییدیه ایمنی استاندارد ممنوع است/مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه افزود: در همین راستا هر ساله با فرارسیدن تعطیلات نوروز و با توجه به استفاده بیشتر از تجهیزات تفریحی، نظارت و بازرسی بر استاندارد این تجهیزات به منظور تأمین ایمنی و سلامت مردم با جدیت بیشتری انجام می‌شود/ نیازی بیان کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته بازرسی از تجهیزات بازی شهربازی، بوستان‌ها، مهدکودک‌ها، پارک‌های بازی، تجهیزات بازی استخر و رستوران‌ها در سراسر استان در دستور کار قرار گرفت.

پ
پ

وی گفت: این الزام قانونی مبنی بر استانداردسازی تجهیزات تفریحی، توسط بهره‌بردار شهربازی جنب پل ولایت (لب‌آب) نادیده گرفته شده و اقدامی در این راستا انجام نشده است که این رفتار منتج به پلمب تجهیزات غیراستاندارد آن مجموعه در نهم تیر ماه سال گذشته شد.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه افزود: به دنبال این موضوع بهره‌بردار به صورت خودسرانه و غیرقانونی اقدام به فک پلمب کرده بود که پرونده‌ای در دستگاه قضایی در این زمینه مفتوح است.

نیازی با اشاره به اینکه تجهیزات این مجموعه به طور مجدد در یکم مرداد ماه ۹۷ به همراه نماینده دادستانی پلمب شد گفت: با توجه به شروع فصل فعالیت شهربازی‌ها در فروردین ماه امسال با احتمال اینکه بهره‌بردار آن شهربازی، فعالیت غیرایمن خود را از سر گیرد طی مکاتبات دیگری با شهرداری و دادستانی در خصوص فعالیت غیرقانونی شهربازی مذکور هشدارهای لازم داده شد.

وی افزود: پس از مشاهده فعالیت غیرقانونی تجهیزات غیراستاندارد این شهربازی توسط کارشناسان این اداره کل در ۳۰ فروردین ماه امسال بازرسان اداره کل استاندارد کرمانشاه با حضور در محل شهربازی لب‌آب در زمینه پلمب و اخد تعهد کتبی از بهره‌برداران این شهربازی نسبت به عدم استفاده از تجهیزات مذکور تا زمان دریافت تأییدیه ایمنی استاندارد اقدام کردند.

نیازی گفت: براساس نامه معاون وزیر کشور و ریاست سازمان شهرداری ‌و دهیاری‌های کشور، چناچه مالکیت مکان تفریحی چه به صورت مستقیم و چه به صورت استیجاری با شهرداری باشد، مسئولیت حوادث احتمالی و تبعات حقوقی و جزایی عدم رعایت استانداردهای اجباری تجهیزات تفریحی در شهربازی‌ها و پارک‌های بازی آن متوجه شهرداری‌ها است/تسنیم

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.